Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Les

30. 05. 2002
3
1
1394
Autor
dr_t

ahojky...Doufám že se vám bude líbit :-)(je mi 11)

Vítr vane a zastaví se,

bojí se vletět do lesa zapomnění,

obletí tu jistou smrt a nadále žije zkamenělý.

Hrůza vychází jen z něho, popsat se to nedá,

těm, co se u něho baví, zastihne je běda,

nikdo neví kdo v něm je,

nikdo neví co v něm je.

Jdeš do něho a nevyjdeš,

vyjdeš z něho a nežiješ...


1 názor

dr_t
26. 07. 2010
Dát tip
Dobrý ráno, už několik let jsem nepsal...čirou náhodou jsem narazil na www.pismak.cz a vzpoměl si, že s tím mám něco společného. V záhlaví téhle ,,básně,, píšu, že mi je 11...víte kolik mi je teď? Je mi 19 let... asi 6 až 7 let jsem nenapsal krom seminárky a maturitní práce absolutně nic... povězte mi proč?

dr_t
10. 08. 2002
Dát tip
Právě že se jím má projít jenže to vlastně nejde albireo:Už skouším psát povídky myslím že mi to docela de a zejtra je pošlu!!Mám taky nový básničky!

Wicana
06. 06. 2002
Dát tip
tím lesem se má projít tip

Albireo
01. 06. 2002
Dát tip
dr_t, říká se "Všechno vyzkoušej a toho, co shledáš dobrým, se drž." A obávám se, že jsi to ostatní ještě nevyzkoušel. Inspirace přijde, když ji budeš hledat. Ne násilně, ale čím víc věcí poznáš, tím víc Tě jich inspiruje - třeba i proti Tvé vůli.

Jeanne
01. 06. 2002
Dát tip
kde je les zapomnění, moooc bych ho potřebovala. Típek

dr_t
01. 06. 2002
Dát tip
Tam kde seš přímo do prvního lese a tam se zastřel!!!Hned uvidíš jak vypadá ;-)(

gd
31. 05. 2002
Dát tip
pro dr t: jo. hoď to trochu do formy a sebe trochu do pohody... deprese, smutku a podobnej věcí jsou na písmáku přetěžký tuny. a ještě dodatek pro nin: :)))))

Albireo
31. 05. 2002
Dát tip
S tím talentem souhlasím, toho máš spoustu. Ale co kdybys zkusil psát i něco trochu jiného? Nezavírej se do jedné malé škatulky.

dr_t
31. 05. 2002
Dát tip
A to jako proč?Mě vyhovuje psát takoví smutný básně!!!A nevim proč bych měl skoušet něco jinýho!Když na to nemám inspiraci!!!

gd
30. 05. 2002
Dát tip
Temno bylo lepší, ale opravdu máš talent...

nin
30. 05. 2002
Dát tip
Sakra, gd tu zase přede mnou píše přesně to, co chci napsat já! :)))*

Gastarbajtr
30. 05. 2002
Dát tip
dá se říct, že se časem opravdu velmi dobře vypíšeš, pokud budeš dál zpracovávat tahle temná témata, hodíš to trochu do formy- moh by z toho být dobrý existencionalismus.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru