Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lenochodí pohádka

10. 04. 2022
9
10
630
Autor
Danny

parafráze na moji vlastní Ptačí pohádku https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=120767

Bylo to na světě pěkně zařízeno. Lenochodi chodili líně a pilnochodi chodili pilně a tak se to doplňovalo. Jednoho dne však všichni pilnochodi zmizeli, jako by se do země propadli. Lenochodi byli příliš líní na to, aby šli hledat pilnochody, takže pilnochody nikdy nikdo nenašel a dokonce úplně zmizeli z povědomí veřejnosti. Na světě je to však stále pěkně zařízeno.


10 názorů

Janina6
12. 04. 2022
Dát tip

:-)


Lenochod
11. 04. 2022
Dát tip

Jestli je to tak, potom to musíme utajit! Mohlo by totiž někoho napadnout donést odpovídákům do přeříků lék, aby se jich zeptal, kde jsou pilnochodi a odpovídáci by zase začali odpovídat. Sice by bylo fajn, kdyby se pilnochodi vrátili a doplňovali se s námi jako kdysi, jenomže ptáci by se přestali tolik ptát, a už by to na světě nebylo tak pěkně zařízeno!


Janina6
11. 04. 2022
Dát tip

Lenochodko, tys na to asi kápla! (Ale pořád ještě doufám, že i ti pilnochodi se v mém lese někde skrývají. Tam je místa :-))


Lenochod
11. 04. 2022
Dát tip Janina6

Janino6, ten tvůj park s přeříky je úžasná blbůstka, musela jsem ti tam zanechat tip.

Vsadím se ale, že mezi těmi keříky jsou schovaní Odpovídáci z pohádky Ptačí. Úplně je vidím, jak se keříky všeříky dohadovaly s přeříky, až si zavolaly na pomoc odpovídáky, ti tam chytli přeříkavou nemoc, a tak se styděli někomu odpovídat, že tam radši zůstali schovaní. Kam zmizeli pilnochodi stále nemám tušení... :0)


bixley
11. 04. 2022
Dát tip

Bať, bať, dobře zařízeno.


Janina6
11. 04. 2022
Dát tip

To je krásný :-) Napadlo mě, že by tvoji pilnochodi možná mohli být schovaní v mém parku mezi keříky přeříky. Tady:

https://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=520741


Abakus
11. 04. 2022
Dát tip

nádhera.


annnie
10. 04. 2022
Dát tip

:) :) :) :) :) :)


Lenochod
10. 04. 2022
Dát tip

Tak ta je ještě lepší než ptačí! Řvu smíchy! Děkuju a posílám tip!


Lenochod
10. 04. 2022
Dát tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru