Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přišel jsi

13. 04. 2022
4
10
322

Já vztahům se vždy bránila, své srdce tak před zlomením chránila, nechtěla jsem se svých zásad vzdát.  

Pak přišel jsi ty a já se začala neznámým pocitem soužit.  

Poprvé začala jsem po lásce toužit. 

Teď stojím za tvými dveřmi a chci se vzdát, své zásady zahodit a srdce své ti odevzdat.


10 názorů

Danny
před 11 měsíci
Dát tip

(vysvětlení: pokud umíš anglicky, tak linkovaná písnička připomíná toto dílo)



Tohle se mi moc líbí. Je to tak křehké a vroucí! ;)


Alenakar
19. 04. 2022
Dát tip APodezDívka

Prómo,

ale vždyť celé moje "dílo" je pouhý žert. Jen jediný človíček - Záznam pochopil, že prakticky všechno, co píšu, je míněno ironicky. Čtenáři mě většinou berou příliš vážně a mylně předpokládají, že i já sama sebe beru příliš vážně.


Odpoutaný Prométheus
14. 04. 2022
Dát tip APodezDívka

Alenakar - překvapuješ mě, nestává se často, že bych tě zastihl při tak otevřeném pokusu o konstrukci žertu! ;-)


Alenakar
14. 04. 2022
Dát tip APodezDívka

Prómo,

a nešlo původně o český film Samuraj Honza, který byl přeložen do ruštiny?


Tak snad Ti to vyjde jako nějaký jarně příjemný příběh, ze kterého se účastníci probouzejí odpočatí, příjemně rozlámaní, a se záhadným úsměvem na rtech, a nikoliv jako nějaký samurajský masakr (vybavil se mi film "Samuraj Gonza") 


Je to pěkné, osobní a milé dílo. Aby bylo ještě lepší a úplně tvoje (tím nechci říct, že opisuješ) je dobré méně používat obecně známá vyjádření. Třeba své srdce ti odevzdat. Jak by se dal smysl vyjádřit jinak?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru