Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tichý pátek

15. 04. 2022
2
9
464
Autor
Marcela.K.

Lidové přívlastky Bolestný, Tichý pátek vyjadřuje smutek, pokání a půst věřících pro památku ukřižování a smrti Ježíše Krista. Je to velký svátek křesťanů.

jen ticho

nejtišší den v roce

smrt čeká u kříže a ví

Velký pátek

bolest nese

…dnes pokloní se Kristovi


9 názorů

5-MeO-DMT
06. 05. 2022
Dát tip

Tihle vám mažou Pusíka - seznamte se:

Radovan Kožíšek-Voříšek, redaktor a psychoterapeut

 

Vztah k literatuře má kladný. Raději však k dílům autorů, kteří jsou bohatí životem. Autor je totiž nástrojem díla. To co píší mají opřeno a zakotveno . Již vykopali (kopají) studnu a usilovně hledají, či už nalezli pramen. V dílech takových autorů lze najít pravý samet či nefalšované mozoly, pot a krev. Autoři, jejichž dílo prýští z nezakotvenosti, zloby, vyčtenínek, hry na intelektuálno, frustrace, agresivity, nebo osobní nezralosti, spíš nevyhledávám. I když netvrdím, že by nemohli na pohled psát kvalitní díla. Netvrdím ani to, že jsem kdoví jak zralý sám. A už vůbec si nedělám o sobě iluze, že toho, co výše odmítám, jsem se někdy nedopustil taky.


Marcela.K.
16. 04. 2022
Dát tip

Jani děkuji. Máme tu Verunku, tak mám pomocnici i radost. I tobě přeji radostné Velikonoce.


Janina6
16. 04. 2022
Dát tip

Tak jenom potichu: přeju ti hezké a klidné Velikonoce, obzvlášť tu jejich část, kdy se smutek začne proměňovat na radost...


Marcela.K.
16. 04. 2022
Dát tip

Diano, díky a přeji Radostné Velikonoce s nadějí, kterou přináší.


Diana
16. 04. 2022
Dát tip

Pěkně vyjádřeno. Významný den, vhodný k zamyšlení.*


Marcela.K.
16. 04. 2022
Dát tip

Milé Norsko - jak pro koho. To víš pro obyčejné věřící je to trochu posunuté ;-)


Norsko
16. 04. 2022
Dát tip

Pompé nebo nepompé. Toť otázka 


Marcela.K.
16. 04. 2022
Dát tip

Jo, máš pravdu. Ten prolog  byl špatně. Dík.


Safián
16. 04. 2022
Dát tip

Ten prolog je naprostý nesmysl.  -zvláště protestantů - jak někdo může napsat takovou kravinu.  Ani  minus 100 tipů by nestačilo. Sama básnička = banální floskule.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru