Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to ta krychle... snu?

25. 04. 2022
6
6
229
Autor
Aru

Jsou zážitky a pak jsou zážitky a ač to zní stejně, je v tom rozdíl, až po takříkajíc ohmátání té míry do jaké se od sebe liší. Zde hudební ochutnávka, (s překladem pro skutečně odvážné depresáře :)) ), všechno je potom o rezonanci, co s kým co rezonuje a na tom lze stavět další pohledy, nadhledy, podhledy a tak podobně, jenže nakonec je všechno stejně jinak a pokud má kdo štěstí, tak zbyde dojem, nebo umělecký zážitek, anebo dojde na nepochopení, nebo prostě jen zavřené dveře.

Po boji v titulcích

kdo nesmál by se napořád

po náloži depresí.

Lepší než skákat

ze střech,

spát za chůze,

nebo jít mimo cest

je vlastně, co vlastně co?

 

Tvoří se stále

s laserem pozornosti

na vějíří možností,

no není to k smíchu,

kde je má židle?


6 názorů

Aru
25. 04. 2022
Dát tip

hm, v tom je velká pravda, nejprve tedy vidíme to co je nedokonalé, ačkoli to nemáme za nedokonalé. jak člověk stárne, stává se svět plný mindráků a depresí zábavným :))


Lili.
25. 04. 2022
Dát tip Aru

To bezpochyby ano, dokonalost má mnoho podob, proto ji nelze hned rozpoznat...tohle je jedna z jejích tváří.


Aru
25. 04. 2022
Dát tip

ahoj F.M.R.C., každý v textu vidí jen to z toho co zažil sám, dokonalé, že? :))

díky ;)


Lili.
25. 04. 2022
Dát tip Aru

Báseň jako rozvětvený strom. Ať už v tom ale vidím cokoli, ty myšlenky ve větvích a listech spojuje stejný kmen...dohromady to působí zajímavě.


Aru
24. 04. 2022
Dát tip

přesně, na to jsem myslel při psaní ;)

díky :)


Evženie Brambůrková
24. 04. 2022
Dát tip Aru, Alegna

Každé dílo je i o tom, co si kdo pod tím představí pro sebe a podle svých prožitků a názorů.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru