Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem připoután

24. 04. 2022
19
21
523
Autor
Čudla

Marně se snažím zapomenout,

stále je cítím - 

doteky tvých dlaní

při milostných hrátkách

 

Chceš jít svou cestou

mě zbyly jen sny

a vzpomínky

v srdci

 

Slyším stále 

tvůj tichý dech

když spíš a vidím

hvězdy co hlídají tvé sny

 

Jdeme kam nás osud vede

chci být silný

ale jsem připoután

k  tvému srdci


21 názorů

Čudla
22. 06. 2022
Dát tip

Ukázalo se, že čas je nejlepší lékař. Už to tolik nebolí,  ale jak říkáš,  ta díra v srdci stále ještě je. Hledím do budoucnosti s nadějí. 


Ha! Podobný osud. Tebe vleče řetěz, já jsem ho přeťal jediným máchnutím, ale díra a prázdno v duši zůstaly. Nastává noc... ale ne bez hvězd a ne bez naděje. Vyplatí se hledět vpřed, protože bohové milují odvážné a dobrodružné typy, a na suchu Tě dlouho nenechají... protože básník bez Múzy je jako loď bez plachet... Až Ti bude nejhůř, pomni, že nejsi sám - v dálce, v temnotě, když usilovně zamžouráš, spatříš pochodně těch, co jsou na tom stejně. A někde mezi nimi je i ta moje... It ain't over till we say it's over, bro! ;-)


Čudla
22. 06. 2022
Dát tip

Děkuji.


64T.B.S.
22. 06. 2022
Dát tip

Moc hezké a je dobré se z té situace vypsat


Čudla
15. 06. 2022
Dát tip

Děkuji za milá  a upřímná slova. Těžko se s tou situací smiřuji, ale jak říkáš, snad přijdou lepší časy. 


Lenochod
14. 06. 2022
Dát tip Odpoutaný Prométheus

Moc se mi líbí hlavně toto:

Slyším stále tvůj tichý dech když spíš a vidím hvězdy co hlídají tvé sny.

Tohle chce opravdu silného člověka. Mě už podobná situace prověřila... jsem slabá a tohle bych neunesla... dostala jsem novou šanci a nemusím to nést... Přeji ti hodně hodně síly. Nakonec se člověk smíří se vším, jen musí vydržet a ustát to nejhorší. Pak zase přijdou lepší časy. Na Písmákovi nás bude více, kteří ti dobře rozumí. Všichni jsme alespoň virtuálně s tebou.


.. .


To krásné v nás zůstane navždy.


souzním....*/***********


yss
25. 04. 2022
Dát tip

"Preto, ak báseň osloví masy a nemá za sebou penzum významovo-formálnych objektívnych znakov, nemá nárok na označenie „dobrá“, aj keby sa rovno dostala hoci aj za obežnú dráhu Zeme."


Alenakar
25. 04. 2022
Dát tip Lenochod

Pro někoho mohou být básně totéž, co pro jiného fotografické album. Tip.


Kočkodan
25. 04. 2022
Dát tip

 

To je pochopitelné – nikdo nechceme ztratit někoho/něco, koho/co máme rádi.


Thea v tramvaji
25. 04. 2022
Dát tip PavelK

Pro mne je to příliš doslovné :) Jinak samozřejmě chápu niterné prožívání, bolest v srdci a ohňostroje střídavých pocitů. Hlavu vzhůru! Minimálně je to alespoň zdroj inspirace.


Diana
25. 04. 2022
Dát tip

Vyjádřil jsi to opravdu krásně... 


Norsko
25. 04. 2022
Dát tip

Luskneš prstem a ty milé a něžné vycpávky zmizí. Jako zázrakem


bixley
24. 04. 2022
Dát tip

Chápu, je to těžké. Ale vzpomínky zůstanou.


Pominu to, co píší kolegové nahoře a k čemu se připojuji, a netaktně přidám, že doteky dlaní, vzpomínky a připoutání k a v srdci, jsou niterné, vystihující a pravdivé, ale ...

jestli je to autentické, vydrž!


Kdybys měl zájem, znám zaklínadlo, které Tě odpoutá. Není ale zadarmo, ale neboj - neplatí se mně, platíš sám sobě. A cena? Miska sebeklamu, žejdlík odhodlání, a štamprle odvahy. Luskneš prsty, a rázem se ocitneš v paralelním vesmíru, ve kterém je všechno stejné s jediným podstatným rozdílem - ty sám si jako zázrakem svobodný!


Alegna
24. 04. 2022
Dát tip

Bolavé srdce píše krásná vyznání ...


Gora
24. 04. 2022
Dát tip

Všechno pomíjí... někdy se musíme smířit se ztrátami...

Píšeš v podstatě jedno nekonečné vyznání, Čudlo.


annnie
24. 04. 2022
Dát tip

Jsem z toho naměkko. Je to krásný vyznání. Ale radím: jdi dál, nebo tě to sežere... Ach jo... Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru