Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prosba

06. 05. 2022
26
14
420
Autor
netWoor

Byl to tak náhlý, zvláštní pocit.

Ozval se včera vprostřed noci

a ani s ránem neodchází.

Je tolik prázdných slov a frází,

pravdou je, co ti pošeptám:

nezlom mi srdce, žiješ tam.


14 názorů

fialka...
09. 05. 2022
Dát tip

S potěšením


Luzz
08. 05. 2022
Dát tip

ten závěr je skoro výhružnej.


Benetka
06. 05. 2022
Dát tip

Paráda! ;)


Čudla
06. 05. 2022
Dát tip

Moc pěkné /*


annnie
06. 05. 2022
Dát tip

My ženy víme, že básníci a rockeři jsou nebezpeční. A pak si přečtem tohle a zase se chytíme :) ... 

Povedené! Tip a.


5-MeO-DMT
06. 05. 2022
Dát tip

Radovan Kožíšek-Voříšek, redaktor a psychoterapeut

 

Vztah k literatuře má kladný. Raději však k dílům autorů, kteří jsou bohatí životem. Autor je totiž nástrojem díla. To co píší mají opřeno a zakotveno . Již vykopali (kopají) studnu a usilovně hledají, či už nalezli pramen. V dílech takových autorů lze najít pravý samet či nefalšované mozoly, pot a krev. Autoři, jejichž dílo prýští z nezakotvenosti, zloby, vyčtenínek, hry na intelektuálno, frustrace, agresivity, nebo osobní nezralosti, spíš nevyhledávám. I když netvrdím, že by nemohli na pohled psát kvalitní díla. Netvrdím ani to, že jsem kdoví jak zralý sám. A už vůbec si nedělám o sobě iluze, že toho, co výše odmítám, jsem se někdy nedopustil taky.


Safián
06. 05. 2022
Dát tip

To překračuje rámec blbůstky. To je lyrická báseň.


Abakus
06. 05. 2022
Dát tip

Ženské sa  nepo... niekedy  majú celkom radi slušné zaobchádzanie a potom vydržia dlho  - niečo ako starý návod k prastarej tatramatke.


Norsko 1
06. 05. 2022
Dát tip

Ženský se poserou. To je tak všechno, čím mě oblažíš. Umíš něco jinýho ? Zhovadilče ?


snake_01
06. 05. 2022
Dát tip Gora

Krásné, ta metafora v pointě je pro mně úplně nová a neotřelá, odcházím obohacený o nový jazykový postřeh.


Hester
06. 05. 2022
Dát tip

to je krásný *


Velmi krásné vyznání.


netWoor
06. 05. 2022
Dát tip

děkuju za návštěvuuuuu

 


Lenochod
06. 05. 2022
Dát tip

Jé to krásné, takové křehké... :0) tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru