Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Průlom

07. 05. 2022
20
18
662

Ostře se rozednívá!

po arktické noci

 

V synaptických škvírách

vyvěrají dopaminy

Řekly dentritům a telodendriím

že už můžou změnit spoje

 

Dnes se to stalo!

divé stádo dodýchalo

 

Kopyta vraných koní po letech pryč!

 

Už jsou jen uzavřené

ve sběrném dvoře

osobního deníku

 

Vezmi si lopatu, sevři rýč

vykopej hrob

a pryč!


18 názorů

Bačkovský
03. 07. 2022
Dát tip

"Dnes se to stalo! Divé stádo dodýchalo" to sedí, přesné, podařená, skvělá metafora.  


to je fakt


Benetka
08. 05. 2022
Dát tip

Stokrát raději PRŮLOM než průjem...


Díky za komentář. Osobně pracuji jinak, spíše vedu klienty k racionálnímu uchopení, k vědomému převzetí zodpovědnosti za vlastní chování ... S automatickou kresbou jsem se setkal jen u kohosi, kdo byl tímto zmaten, paralyzován, tak jsme to naopak odstraňovali.


Lenochod
08. 05. 2022
Dát tip

Nevím sice, co se stalo, i když jsem se toho nejspíš v pátek také zúčastnila (jako slepý u  houslí), jen mi přišla fascinující souvislost této básně s videem, které ve stejný den, jako Radovan tuto báseň, zveřejnila Aneta Schauerová. Je to vědoucí žena, která získává informace pomocí automatické kresby a kterou sleduji na YouTube. Koho to zajímá, poslechněte si aspoň začátek. (Video je dlouhé a ve střední části Aneta pouze kreslí, kresbu pak komentuje v druhé půlce videa.)

https://www.youtube.com/watch?v=PdT4lDAG8sE


Gora
08. 05. 2022
Dát tip

Díky za vysvětlivku, Radovane, už mi je báseň srozumitelnější...  změna spojů ...


Bůčků nemaje, postačí jen slovní.


Bůčkový nářez?


To je nářez.


Vážím si všech i obou a to nejmíň deset kilo!


Kočkodan
07. 05. 2022
Dát tip

Že už to nevypadá hóóódně blbě, je hóóódně dobře.


Příště mě prosím ale titulujte správným jménem - Lucifer... klidně i Ishtar... původně jsem býval neškodným božstvem úsvitu, než mi nasadili čertovskou hlavu! ;-) Čert je přece jen takové mundánní... hmmm... síra... a, pálí se mi kuře na pánvi!


Masakr!!!! Pane Terapeute, klobouk dolů, vyfuněl jsem obdivný oblak síry! ;-)

Živá, zmítající se poezie, žádný frankenkonstrukt! Ale co já, že chválí i Aru, toho bych si vážil!



vesuvanka
07. 05. 2022
Dát tip blacksabbath

Krásně napsané, smutné... TIP


když se vsadí na dobré neurotransmitery (fungovaly by hormony), tak by v tom byl čert, aby to nebyla dobrá káva,

navíc je to z události tohoto pátku a ještě teď je mi do breku (dojetím) ... vypadalo to před tím hóóódně blbě, a díky Aru


Aru
07. 05. 2022
Dát tip blacksabbath, Benetka

tohle je dobrej šálek kávy ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru