Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nestydím se

07. 05. 2022
12
10
466
Autor
Savage Flame

Toužil napsat veledílo,

inspirace chybí.

Není lehké přiznat sobě,

že ni talent nemá.

Z mnohoznačných skoroveršů

mlčení je rybí.

V přehršli slov rozházených,

barikáda němá.

 

Vlastně blbá skorobáseň,

ale i tak je má. :)

 

 


10 názorů

Ellisee
22. 03. 2023
Dát tip

Je to fajn, a bylo by to fajn i bez smajlíku, když někomu vadí, ale mně zase až tak kor moc žíly nerve :)


annnie
09. 05. 2022
Dát tip Gora

Pokračuj a.


Ano, mám se radši, než jak píšu a nejsem běžně až tak moc sebekritický, jako v textu... Tedy ne vždy a nutně. O tipy mi nejde a nikdy ani nešlo a ač mám pochvalu rád nemusím být nutně chválen aby mě bavilo psát. Musí se mi jen chtít... Ono poplacat se po rameni za nic muzu sám, na to se nemusím ani nijak prezentovat... ;) Po hodně dlouhé době se zase pomalu rozepisuji a mě osobně pomahají třeba i ironické maličkosti a beru je jako postupné krůčky, třeba i někam výše a lépe. 

Ve zkratce. Znovu zkousím začít psát a ani za nepovedené se nestydím, učím se tím a vlastně často i bavím. Díky za zastavení zde, ;) S.F.


yss
08. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Neviem, pokiaľ by som išla prácne po pointe, určite by tam mala byť nejaká väčšia nadsázka, alebo až paródia. 

V tomto prevedení mi to príde príliš opisné skonštatovanie-nemám motiváciu nemám talent ale báseň je moja aj keď je blbá a nemá čo povedať. Ono je to nastolené pre mňa v takej laxnej podobe, pri ktorej tá irónia nijako nevyznieva.

 


annnie
08. 05. 2022
Dát tip Benetka, Savage Flame

No, já zřejmě reprezentuju ty hloupější čtenáře, a vidím v tom roztomilou parodii na sebekritiku. Právě ta kostrbatost to umocňuje. A mimochodem, ráda tě tu po stu letech zase vidím a.


Čudla
08. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Ano. /*


Luzz
08. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

je to takový... hrozně neumělý. jakože chápu, že má jít o vtip, ale nemá to švih ani rytmus, navíc pointa s tím smajlíkem je už úplně mimo - něco jako... čtenáři, zasměj se! píšu sice voloviny, ale dej mi típek, jo? a laskavý čtenář tipne.


Gora
08. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

dobrá pointa

ni by se asi dalo nahradit něčím současnějším,

v posledním bych možná dala pomlku pro zdůraznění 

ale i tak - je má. :)

 


blacksabbath
08. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

V přehršli slov rozházených, barikáda němá....ale má..:-))))

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru