Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jdeme na pivo

10. 05. 2022
13
68
1073

Dne 18.5. 2022 od 15.30 na Kostnickém náměstí na Žižkově v zahradní restauraci,

pojmenované ,,Kavárna pod korunami stromů", dohodlo se, zatím 5 Písmáků, že se sejdou na pivo.

A mají tady dobré pivo.

Pokud by se ještě někdo z Vás, milí přátelé, rozhodl, že by měl také chuť na škopíček a podívat se

na lidi, které dosud znal jen z písemného projevu, je vítán!!!

Někteří se už známe a přátelíme i v civilu a jsme v podstatě docela normální :-)))

Těšíme se, že se poznáme s dalšími bezva lidmi.

Pivu zdar a přátelům též.

Evženie

 


68 názorů

To se bude líbit.


papouch
19. 05. 2022
Dát tip

Jižněji! Jsem pro. Třeba v Sankt Pölten. To mám blíž.. ;-) :-) ☼


Dík, Ireno. Bylo to bezva, milí lidé a příjemné prostředí a i to pivo mi chutnalo. Třeba se příště sejdeme někde jižněji.


Gora
19. 05. 2022
Dát tip

Prý to bylo dobré posezení, Evži... tak to vám přeju.


Díky, papouchu.


papouch
19. 05. 2022
Dát tip

☼ ♥


Omlouvám se, papouch, nějak mně to vypadlo. Žiji střídavě ve dvou městech, a tak jsme ráda, že jsem nespletla to ostatní.


papouch
16. 05. 2022
Dát tip Benetka

Benetka: Jsem pro Hrušky. (mmch - egopragocentristi se ani nenamáhají napsat, že se ta jejich akce koná kajsi v té jejich prahe :-P .. za konečnou metra pro ně končí svět ;-) )


Pomerančová, domnívám se, že se zdržíme tak do 20 hodiny.


Kdyby to bylo v pozdější hodinu, zeptala bych se, zda se můžu stavit. Takhle vám aspo(n popřeju vydařené pivo :-)


Díky za tip, zařídíme se podle počasí :-)


Alegna
12. 05. 2022
Dát tip

Pokud by počasí nepřálo, tak je kolem spousta hospod a dokonce jedna literární kavárna kousíček odtud a čepují tam hned několik druhů piv, ale nevím jaké to tam je, nikdy jsem tam nebyla - odkaz:

http://www.volvox.cz/o_nas/knihkupectvi.php


Vítán budeš určitě. 


Jsem-li vítán, pak se mnou počítejte! Pokud mě do té doby zabije kulka z pistole nebo dostanu infarkt, zjevím se alespoň v postmortální, fluidické podobě!


Budu se těšit, až to nastane :-)


Benetka
11. 05. 2022
Dát tip Gora, Zeanddrich E.

Jáj!? Zas ten Pragocentrismus... :D

Dolní hospůdka v Hruškách zničená tornádem už znova roste jako huba po dešti a až bude otevřená toš třeba pak na pívo tam! :)


Ano, 5-MeO-DMT,  trochu se to chvílemi vzdálilo od tématu. Ale i to se stává.


Evženie Brambůrková
11. 05. 2022
Dát tip blacksabbath

Je mi to jasné, Ivi, máš to rochu z ruky. Příště třeba popojedeme víc na jih.

Pozdrav ráda vyřídím.


a2a2a, vyřídím to a děkuji za milé přání.


Jedno orosené bych si s vámi schutí dala...leč....

Že všechny sešedší se ZDRAVíM 

 


5-MeO-DMT
11. 05. 2022
Dát tip

Něco je tu v diskuzi Šílené.


a2a2a
11. 05. 2022
Dát tip blacksabbath

Přeji, aby jste se navzdory bavili dobře. Osobně to mám příliš daleko, navíc nejsem pivař, ale to by se jistě dalo obejít a z dávné už doby mám zkušenost, že podobná setkání ztraceným časem být nemusí. Všechny pozdravuji.


I to se počítá, dievča. Vyřídím to.


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

Ano, ano. Nerada bych zapříčinila smrt nějaké babičky, koťátka nebo prasátka. Co kdyby se k pivu podávaly třeba šunkové rolky, pečené vepřové koleno anebo utopenci! 


rada si 18.5.2022 o 15.30 otvorím pod smrekom plechovku (ešte neviem čoho) a na diaľku si s vami priťuknem***


5-MeO-DMT
11. 05. 2022
Dát tip

JUknu, dík!


Můžeme tím směrem v 16 hodin zamávat. Pokud nebude pršet, to bychom šli jinam.


Pro Silen. Vyřídím, že ty také nepřijdeš.


5-MeO-DMT
11. 05. 2022
Dát tip

Jasně EB, užijte si to. Kdyby jste seděli na lavičkách do ulice, juknu na vás dalekohledem.;).


Pro yss. Beru to tak, že napivo nejdeš. Děkuji, sdělím to ostatním.


yss
11. 05. 2022
Dát tip

Keďže sú tvoje texty verejne publikované, zmier sa s tým, že sa k nim môže vyjadriť hocikto. To, že u teba dominujú iné preferencie, je tvoja voľba. 


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

Špatná paměť, Marie. Ohledně obapolného NIKDY.

Teď jsem se ozvala, neboť i tys cítila potřebu bůhvíproč se ozvat a srovnat ty správné poměry kritiky na písmáku. Tys směla, já nesmím? Nebo jak? 

Zásady si ponechejme každá ty své, jistě. 


yss
11. 05. 2022
Dát tip

*err*súkr.


yss
11. 05. 2022
Dát tip

Milá autorka, verím, že si za slovami striktne stojíš, že ich určite aplikuješ v interakcii k iným osobám, aj keď vzhľadom k nevyžiadanej  sukr. pošte tento fakt vyzerá ako premoralizovaná póza. Takže teraz si tento imperativ prečítaj aj ty, a skús ho aj realizovať. Veď tvoje slová. Ďakujem.

 

 "Nemusíš mě nikam řadit ani urážet, nemusíš nic.Neodepisuj, není to nutné."

 

 


Evženie Brambůrková
11. 05. 2022
Dát tip Odpoutaný Prométheus

Nikdy jsi nic mého nehodnotila. Pak se nediv, že mne překvapuje tvůj zájem.

Máš své zásady a já také. Tvá díla čtu a také nemám potřebu se k nim vyjadřovat. 

Klidně si mě nevšímej i nadále, dokáži s tím žít.


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

Neurážím tě, Evženie. Dávám ti plnohodnotně najevo, že pilně čtu tvá díla a ze zásady se nevyjadřuji k jejich úrovni, abych se tě nedejbože nedotkla, leč přiznávám, nepřijde mi to úplně férové, že nesmím. Ale prý je to slušné, kterak jsem vyčetla pod Gořinými prasátky. 

A chtěla jsem ti to říci, protože to za fér pokládám. 


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

Imperativ. Můžu. 


Silen, nabídla jsem přátelům, že tu pozvánku napíši. 

Nemusíš mě nikam řadit ani urážet, nemusíš nic.

Neodepisuj, není to nutné.


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

Chápu, ani já vás ne. Jsem už holt dost stará na to, abych hravě dokázala odhadnout průměrný výkon kritického myšlení libovolného absolventa pedagogické fakulty, a proto chápu, že nechápeš, Evženie. Nevím sice, kdo jsi my, ale rozumím, že nešvar autorského plurálu je v jisté generaci stále rozšířený. Za plurál skromnosti bych jej ale nezaměňovala.   


Silen, interpretační schopnosti mám v pořádku, jen mi není jasné proč se tolik namáháš sdělit, že prostě nepřijdeš. Mylím, že tě nebudeme postrádat, i když bych tě ráda poznala.


Odpoutamý Prométhee, jsi vítán.


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

Ale zatraceně má, Evženie. Dávám ti najevo, proč nemohu přijmout, i kdybych sebevíc chtěla a náhodou mohla, leč chápu, že to už je za hranou tvých interpretačních schopností.  


5-MeO-DMT, nikoho nepřemlouvám, je to jen pozvánka.


Děkuji ti, Silene, za rozbor něčeho, co nemá s odpovědí na pozvání nic společného. 


Theo, to by bylo od tebe moc pěkné.


To je škoda, Květoni.


5-MeO-DMT
11. 05. 2022
Dát tip

(Ale jednou vážně: já nikomu nebudu kazit zábavu. Reaguju jen na slib účasti mých nejroztomilejších od EB. Jinak neexistuju. Tak přísahám!)


Vypadá to na "free for all deathmatch"! ;-) Ale když už jsme zakletí a musíme strašit v tomto podivném vlaku řítícím se odnikud nikam, proč si utrpení nezpříjemnit žejdlíkem piva? ;-)


Hmmm... teda já bych přišel, protože mám teď takové "zvědavé období", ale nevím, jestli jsem vítán - navíc je nutno z nějakého byrokratického důvodu třikrát zavolat mé jméno, jinak nemohu překročit práh domu. A nejnebezpečnější zbraň je lidská mysl, a tu v šatně odložit nelze...


Silene
11. 05. 2022
Dát tip

To já doufám, že dorazí i humanistka bixley, která ještě předtím zatluče Mozartovi kvůli troše kašle a horečce vchodové dveře, zatímco světa znalá Gora všechny vyzve, aby šupajdili otáčet rožně s obézními spoluobčany do přetížených nemocnic. Juj, to bude láskyplná párty. 


5-MeO-DMT
11. 05. 2022
Dát tip

Nebo Voříška, Voříška mi slibte! Uáá!


5-MeO-DMT
11. 05. 2022
Dát tip

Směl bych vědět, kteří uživatelé přislíbili účast? A pokud přemluvíte egila nebo tetku z Krumlova, vyloženě SLIBUJU, že se vám přijdu postarat o EXTRA zábavu. 


Silene
11. 05. 2022
Dát tip Benetka

Hele, opět nevím, lidé, jichž se není třeba obávat. Jsem samozřejmě autenticky ráda, že tolik českých seniorních občanů si může dnes za slunného odpoledne zaskočit na Kostnické na jedno až pět s čepcem, ale tak snad abychom zase na obranu těchto křehkých individuí nasadili na podzim českým obézním smradům a kojencům nějakou tu ochranu dýchacích cest, donutili české ženy rodit s toutéž a postavili proti nim při uzávěrce okresů pár pomahačů a chráničů pod patronací skvělých ochránců vlastních rodin, tedy ministrů Jiřího Hamáčka a perfektního všelidumilného pedagoga Víta Rakušana. A jinak? Pohoda, jazz, nějaký ten kardiostimulátorek vyhuleným osmdesátníkům.  

Je jaro! Kvetou okresy. 


Thea v tramvaji
11. 05. 2022
Dát tip annnie

Do Prahy musím jet reklamovat kytaru, tak pokud se mi to podaří zorganizovat na tento den... Tož tak :)


Chuť by byla, což o to, ale na pivo moc daleko. 


Škoda, že nejsi, Jamardi.


Jamardi
11. 05. 2022
Dát tip

Kdyby jsem byla z Prahy, tak se zastavím. :)


Nečekáme nepřátele, Annie.


Díky, Abakus, dáme vědět, jaké to bylo.


Snad bude slušné počasí, Lído.


Bavili bychom se i s tebou, Luboši :-)


annnie
11. 05. 2022
Dát tip Pomerančová

Vzhledem k situaci v Písmákově v poslední době - raději upozorňuji, že zbraně se odkládají v šatně! :)


Abakus
11. 05. 2022
Dát tip

Povedala by som, že ďaleko bývaš. Tak sa dobre bavte.


Alegna
11. 05. 2022
Dát tip

Těším se


Kočkodan
11. 05. 2022
Dát tip annnie, Gora, Petr333

Z textu cítím dost velké zapálení pro onu akci, což u destinace Kostnické náměstí obzvlášť dobře chápu. Jelikož se nezúčastním, máte obrovskou šanci, že se budete dobře bavit. Tož nechť se tak vskutku stane.


Já jim to vyřídím :-)))


Gora
10. 05. 2022
Dát tip

To zní slibně, Evži. Že tam zdravím!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru