Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pokřivené zrcadlo

14. 05. 2022
8
5
210
Autor
Savage Flame

Dívám se a jako bych to snad ani nebyl já...

A možná vážně nejsem...

 

Nebojím se zvuků noci.

Trochu mě ale děsí výkřiky bez příčiny.

Nemám strach z úplného ticha.

Pouze mnou občas zazmítá obava z částečné prázdnoty.

Necítím děs z vlastního zániku, nebytí.

Někdy mne ale až zarazí, jak moc se bráním být.

 

Lekám se pozapomenutých stínů a občas stejně bezděky vykřiknu.

Nadechnu se k projevu a ze rtů mi najednou plyne jen prázdno.

Odmítám se pohnout dál a raději si se strnulou šíjí znovu přehrávám vše co bylo.

Nebaví mě být zásobárnou protimluv a protikladů

A přece se tak často a vytrvale vzpouzím tomu, co chci a ochraňuji své noční můry.

 

Běžím vstříc vlastním děsům. Přesně podle sebeobranných pouček

– Když už nevíš co dál, udělej něco nečekaného.

 

Jen kdybych tím, kdo je zaskočen, nebyl tak často já sám…


5 názorů

cassy
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

poodhalené nitro jako cesta...bloudíme lesem...tady jsou borůvky, tady rulík...všude je mech, který mlčí...všude křik ptáků kousek nad zemí...


Lenochod
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame, annnie

Jó, život je plný paradoxů a čím je člověk starší, tím víc jich musí rozdýchávat... Jak říká Don Juan Matus - "Svět je zároveň nádhernej a zároveň strašlivej. A tvým úkolem je se z toho nepodělat." Don Juan svým učedníkům zakazoval koukat se do zrcadla, v jejich domě nesmělo být ani jedno (to napsala jiná jeho žákyně neč Castaneda). 

(Zajímavé, že sebsobrannou poučku Když už nevíš co dál, udělej něco nečekaného. znám také od Dona Juana ;0) )


Evženie Brambůrková
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Tomu dobře rozumím.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Uvědomění je jeden z důležitÿch prostředků, jak dosáhnout osvobození. Dobře to žiješ a dobře to píšeš. Tip a.


Al Jal Úd
14. 05. 2022
Dát tip Savage Flame

Moc pěkné

Radši se do zrcadla nedívat, aby se neokoukalo! Jak napsal už Jan Werich v Lakomé Barce 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru