Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pregnant Moon Song

Výběr: Gora
14. 05. 2022
30
45
772
Autor
annnie

Pregnant Moon Song                                                                                 Matylda, sobota 14.5.2022 ráno

 

Za mou hlavou

luna se

zase

kulatí

tak jako já

 

a stejně jako ona

ani já

nejsem těhotná

 

čekám se leda tak

myšlenkami

potřebami

touhami

 

ach Bože,

ať už ten úplněk

je za námi


45 názorů

annnie
21. 05. 2022
Dát tip Štírka

No to jsou mi věci... No, aspoň mám tedy důvod tě znovu pozdravit :)

Měj krásnej víkend, Pá a.


Štírka
21. 05. 2022
Dát tip

Ann: toto se tady nekdy deje... proc... kdy... cim zpusobeno...  ?... Taky koukam... Dva komenty za sebou: ok - chapu... ale o 6 dnech - a ja jsem zde az dnes 21/5... Varodejnicka jeskyně...?... uzij si vikend...


annnie
20. 05. 2022
Dát tip

Štírko, co se to děje? Tenhle komentář jsem od tebe dostala hned toho 14.5. a hned jsem ti na něj taky odpověděla. Našlas ode mne avízo?

Nebo se mi ten tvůj koment nějak zdubloval sám???


Štírka
20. 05. 2022
Dát tip

Ann: vis- me by to bolestínské Nepřipadalo.

Asi je to o naladěni a úhlu pohledu. Proto si mohu dovolit souhlasit jak s Gorou, tak s tebou, protože jsi autorka - a víš cos tím chtěla říct a předat za pocit...


Kamamura
17. 05. 2022
Dát tip

Hmmm... jsem sice dokonale mrtvý, ale tradice občas velí zachřestit řetězy, zaúpět, a zjevit se tam, kde astrál barví nějaká výrazná emoce.... húúúú... Benetko, Benetko.... proč ty se kamaráde tak srážíš... než se naděješ, některá z těch, které tolik miluješ, si pohladí bříško tak, že z něj vyskočí Tvoje dítě... a předloží Ti takový účet za prchavý okamžik rozkoše, že se budeš divit... húúú... it happened to others, it happened to me, it will probably happen to you as well... popkultura je populární, protože se děje každému, a hlazení bříšek těhotných semeny povahy materiální item ideální, to je ten největší a nejstarší šlágr na světě... húúúúú.... ještě písničku na závěr, hudba je můj život... i po smrti... húúúúú


annnie
16. 05. 2022
Dát tip

Safiáne, díky! Přeju krásný ráno a.


Safián
16. 05. 2022
Dát tip

Pěkně udělané. Stručné, výmluvné. Poslední strofa sedí.


annnie
15. 05. 2022
Dát tip

Benetko, jestli ta, kterou miluješ, je pořád ta samá, co ač zadaná udržuje tě ve stavu permanentní naděje, pak bych řekla, že ještě na mateřství není zralá...

Díky za návštěvu i za čtení, měj se krásně, pá a.


annnie
15. 05. 2022
Dát tip

Inexi, já taky - akorát někdy se mnou trochu zamávaj :)

Díky, měj dobrej tejden, pá a.


annnie
15. 05. 2022
Dát tip

Snakeu, díky za pochopení. Vážím si ho. Přeju dobrou noc a pěknej novej tejden a.


annnie
15. 05. 2022
Dát tip

Lastgaspe, díky za velké pobavení :)! Měj se krásně, pá a.


Benetka
15. 05. 2022
Dát tip

Žel... Nemám k tomu co duchaplného napsat. Snad jen že... Ta kterou tak miluji! By si tolik tolik ráda hladila své "bříško" ale... Není Jí přáno...... :(

Už držím hubu. Su mimo.

 


snake_01
15. 05. 2022
Dát tip

Mně přijde, že to poslední trojverší je tam vysloveně potřebné. Explicitní postoj lyrického subjektu k věci je tu na místě. Nechci se v tom pitvat, abych nenatrefil na nějakou citlivou strunu, ale je to poměrně hluboké vyjádření... rozhodně to lze číst několika způsoby.


lastgasp
15. 05. 2022
Dát tip

Čekání se, gravidita, gestace, pregnance myšlení jsou úžasné pojmy. Znamenám si do nápadníku a děkuji. Jsem přející člověk, proto přeji bezproblémové monthly cycles a vtipnou, citlivou tvorbu.


annnie
15. 05. 2022
Dát tip 8hanka

8hanko, tak to se k sobě jako autor a čtenář pěkně hodíme do páru ! :)

Díky, vždy tě tu ráda potkávám. Přeju krásnou neděli, Pá a.


annnie
15. 05. 2022
Dát tip

Inexi, tak dej vědět, to je velmi zajímavá možnost! :)

Sama nevím, co ti přát: ano či ne??? Tak zatím jen krásnou neděli. Dík a.


8hanka
14. 05. 2022
Dát tip

"Se mnou je to tak: každej text si musím nějak přijatelně uzavřít pro sebe, v tý chvíli čtenář není důležitej. Pokud bych to brala čistě jako literární práci, pak samozřejmě možné jsou nejen obě ty varianty, ale ještě mnoho dalších - a kdybych měla v plánu svý básně vydat knižně, je možné, že bych některé z nich ještě upravovala. Ale já píšu v první řadě pro sebe (přičemž ovšem čtenářů si velmi vážím a jejich názor mě zajímá), je to můj deník. Až ho otevřu za rok nebo za deset, chci se v něm vidět , s tehdejšími svými autentickými city a pocity... "

tlieskam...ja ako čitateľ to mám podobné, prečítam a ak to so mnou nejakým spúsobom zamáva, tak hneď píšem, pocity sa snažím zachytiť vhodnými slovami, možno kostrbato, ale zachytia to, čo vo mne dielo vyvoláva v tom "čítacom"momente...

 

 


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Dievča, zdravím tě stříbrně a dokulata :)

Díky, měj krásnej čas - ve dne v noci. Pá a.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Kočkodane, díky za další pregnantní komentář :)

Měj se krásně a.


ach ... nech už tá jasnoguľa (našľahaná) sa odgúľa ... a na chvíľu bude fajn***


Kočkodan
14. 05. 2022
Dát tip

Asi je lepší se myšlenkami čekat, než na ně (někdy dlouho marně) čekat.

Líbí se mi hned to první slovo v názvu.


K3
14. 05. 2022
Dát tip

Dík.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

K3, koneckonců, jednou nov přijde :)

Anglicky proto, že jsem chtěla využít vícevýznamovosti slova pregnant


K3
14. 05. 2022
Dát tip Gora

Kdyby tys byla jako luna, čekala by tě nov:). Všetečná otázka: proč anglický název, když je to česky?


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Evženie, držím palce!


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Bixley, díky. A na mě je to (bohužel) i vidět :) :) :)

Přeju hezkej večer i zítřek, Pá a.


Jasně, Annie, to si to zase užiju :-))) Ale dlouho jsem nespadla. Ono to bolí, tak si dám pozor.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Evženie! :) :) :)

To tys kdysi psala, jak v noci padáš z postele? Za úplňku?

Díky, měj se ÚPLNĚ! Pá a.


bixley
14. 05. 2022
Dát tip

Hezky vymyšlené, ano člověk může být těhotný myšlenkami


Taky mám úplněk moc ráda. To si zase rodina užije :-)


annnie
14. 05. 2022
Dát tip atkij

Atkij, je to tak. Jak nahoře, tak dole :)

Díky, měj krásný dny a.


atkij
14. 05. 2022
Dát tip

Člověk je obsahem celého(vlastního) vesmíru...


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

A Ba Kus!!!!!!!!! :) :) :) NIE!!!!!!!!!!!!! Naozaj, to až v příštím životě - možná...

Díky. Nech sa ti páči celý víkend a.


Abakus
14. 05. 2022
Dát tip

Nejako sa skracuješ Annie, nie si náhodou...?

Páči sa mi to.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Nami, proboha! Co se stane za novoluní??? :) :) :)

Díky! Měj krásný dny, pá a.


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

PeS: Že to má bejt lehce ironický, naznačuje už to, že používám rým. Ten ve zcela vážně míněný básni nikdy nepoužívám, nedokážu to...


annnie
14. 05. 2022
Dát tip Gora, 8hanka

Štírko, díky. Rozhodně souhlasím s tím, abys souhlasila se mnou i Gorou :) :) :)

Se mnou je to tak: každej text si musím nějak přijatelně uzavřít pro sebe, v tý chvíli čtenář není důležitej. Pokud bych to brala čistě jako literární práci, pak samozřejmě možné jsou nejen obě ty varianty, ale ještě mnoho dalších - a kdybych měla v plánu svý básně vydat knižně, je možné, že bych některé z nich ještě upravovala. Ale já píšu v první řadě pro sebe (přičemž ovšem čtenářů si velmi vážím a jejich názor mě zajímá), je to můj deník. Až ho otevřu za rok nebo za deset, chci se v něm vidět , s tehdejšími svými autentickými city a pocity... 

Díky moc, ty nejjemnější mezi štíry! Dorazíš na to žižkovský pivo??? (viz Evženie: Jdeme na pivo)

Měj krásnej víkend, pá a.


Nami 99
14. 05. 2022
Dát tip Gora

Moc hezké - 

Taky jsem kulatej jako luna, ale mně to zůstalo po dětech. Máme čtyři, tak se není čemu divit. Ale rozhodl jsem se ubývat zároveň s úplňkem.


Štírka
14. 05. 2022
Dát tip

Ann: vis- me by to bolestínské Nepřipadalo.

Asi je to o naladěni a úhlu pohledu. Proto si mohu dovolit souhlasit jak s Gorou, tak s tebou, protože jsi autorka - a víš cos tím chtěla říct a předat za pocit...


annnie
14. 05. 2022
Dát tip

Black! :) :) :)

Díky, měj veselej víkend a.


...........*/**********


annnie
14. 05. 2022
Dát tip Štírka

Goro, díky. Podotýkej :)

Ano, je tam drobná diskrepance: ta poslední to obrací k žertíku, jinak by to pro mě bylo příliš vážný a bolestínský. Kdežto já se sama sobě ušklíbám :)

Přeju krásnej víkend a.


Gora
14. 05. 2022
Dát tip Štírka

Poslední - jestli nevadí, že něco podotýkám - je slabší než pěkné předchozí strofky... kratší verze mi je sympatická.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru