Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

x9x

15. 05. 2022
18
8
308
Autor
Můra73

 

 

 

Úsměv pod vousy -

skrz pavučiny kouká

do svého bunkru.

 

 

    


8 názorů

Kočkodan
16. 05. 2022
Dát tip

 

Zas se podrouší

chycení sliny (vodka)

hanba vožungru!

 

Maur ji dordousil

Jago nasadil brouka

a je po cukrú…


Taky mi přijde jako velice povedená. 


a2a2a
15. 05. 2022
Dát tip

Skvělé, jednoznačně, podařilo se textu dát v tom nejlepším slova smyslu jakoby dvojí smysl, dvě úplně samostatné asociace a přitom obě tvoří jednu, představím li si úsměv pod vousy jako úspěv s trpkým dozněním.


Norsko
15. 05. 2022
Dát tip

Pavučiny, fuj


annnie
15. 05. 2022
Dát tip

Dá se to samozřejmě vykládat všelijak, tož jsem ráda za komentář, kterej mi umožnil vybrat správnou interpretaci. Pěkné. Tip a.


Můra73
15. 05. 2022
Dát tip

Text je starší, ladila jsem, dlouho jsem do něj nemohla srozumitelně vetknout posun času. A máš pravdu, bunkr synkovi stavěla manželova maminka na zahradě - bytelná tesařská práce. :) Po synovi ho zdědila dcera, pak synovci, a teď už se do něj snaží vyšplhat neteřinka, právě té synek pomáhal nahoru.


atkij
15. 05. 2022
Dát tip

Pokud mě paměť neklame, s tímto motivem jsi již "pracovala", nyní v podobě nostalgicky čitelné. Ano!;)


PavelK
15. 05. 2022
Dát tip

Bunkrů jsme měli spoustu. Různě v mezích po okolí. Tenhle je asi u vás doma, proto přečkal do dospělosti. Je v tom nostalgie a rozumím ji.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru