Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KVAPKY MÚDROSTI

21. 05. 2022
3
1
217
Autor
Vatan

 

- Si omnoho silnejší, ako si myslíš.

- Nie je nič, čo by ťa mohlo v živote brzdiť, okrem teba samého.

- Každou chybou, čo urobíš si bližšie k svojmu cieľu.

- Ak už nemôžeš ver, že napred sa dá ísť stále

- Záleži len na odhodlaní, ako veľmi to chceš.

- Tvoje vnímanie je aj tvojou realitou.

- Vždy budú existovať ľudia, ktorí spochybnia tvoj pokrok a povedia, že chceš nemožné veci. Ver však, že sú určite možné.

- Svojim inštiktom môžeš vždy úplne veriť.

- Obmedzuje ťa len vlastná predstavivosť. Vždy ju nechaj rásť.

- Ver, že dosiahnutie úspechu je blízko.

- Každý robí chyby. Nie je správne nerobiť nič len preto, že sa bojíš urobiť chybu.

- Úspech sa rodí v hlave a zlyhanie v srdci.. Je to len pár dní, čo trvá zlo, vždy po nich nasledujú

najlepšie dni v živote.

- Nikdy nerob len to čo musíš. Vždy treba robiť hlavne to, čo miluješ.

- Neboj sa zasmiať sám sebe. Okrem iného je to aj najlepší liek na stres.

- Neboj sa sám si niečo zlé odpustiť. Je to dôležitejšie ako odpúšťať druhým. Peniaze sú v živote dôležité, ale najlepšie veci sú zo zásady zadarmo.

- Buď na seba dobrý. Čo si myslia druhí veľmi často vôbec nie je podstatné.

- Najlepšie je také ráno, v ktorom máš pocit, že sa stane niečo výnimočné. Spravidla sa to aj splní.

- Daj si záväzok, že každý deň urobíš jeden dobrý skutok a pomkni k tomu aj ostatných.

- Nikdy si nezabudni dnešný deň a svoju cestu riadne užiť.

- Nie je hanba niečo nevedieť, ale nenaučiť a nepoučiť sa. Vzdelanie stojí za každú sekundu, ktorú pri jeho získaní stráviš.

- Nezáleži na tom, koľko chýb spravíš, ale ako postupuješ dopredu. Vždy budeš ďalej ako ľudia, ktorí to ani neskúsili.

- Ak sa ti niektoré veci rozpadnú je to preto, že sa chcú spojiť do niečoho lepšieho.

- Nie je väčšia radosť, ako užiť si tancovanie v daždi.

- Vždy existuje niekto, kto ťa má úprimne a nesebecky rád.


1 názor

Lenochod
21. 05. 2022
Dát tip

Tak to už je dnes druhé dílo, ktré si musím dát do oblíbených, abych ho tam našla, až mi bude ouvej ! :0) tip


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru