Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dvacet

Výběr: hermit
30. 05. 2002
4
0
1258
Autor
čtyřicet

jsem v půli. temná půlnoc....

bez návratu

v oprátce jezera

leknín

 

kat dlaněmi

prosívá vodu

plačící

nevěry závojem

 

a lásky

bez návratu


řásná
01. 10. 2002
Dát tip
*

Pepo
02. 06. 2002
Dát tip
*

hermit
31. 05. 2002
Dát tip
pro mě prostě píšeš krystaly t v!!

Climaster
31. 05. 2002
Dát tip
nooo...nejde mi do hlavy proč nespojuješ ty krásné střepy dohromady...samozřejmě to přináší určitou imaginaci pro čtenáře, ale zní to prostě jen jako barevné, zrcadlové, prohnuté, pocitové střepy... ..jo je to jen můj názor, malá připomínka, asi moc dobře víš co píšeš, jen malý pohled z jiného kouta vnímání... ..jo a přitvrďuji takže bez típku, první to odnes Astalavista..:o)

čtyřicet
31. 05. 2002
Dát tip
Proč nespojuji? Protože by vznikl krásný, oblý, zářící kýč. Protože by ty střepy nemohly řezat. Proto...

Climaster
31. 05. 2002
Dát tip
...jó to beru, i když si myslím, že by kýč nevznikl...spíš křišťálová koule, kterou by si mohl každý rozbít a řezat se svými střepy po libosti...

čtyřicet
31. 05. 2002
Dát tip
Jen idiot se řeže z libosti. Normální člověk se řízne o střep, který vyrobil někdo druhý. Navíc - nemůžu přece spojovat něco, co ke mně přichází rozdělené. Pevně uspořádaná báseň? Ne, to je jako dobře zahrnutý masový hrob.

Climaster
31. 05. 2002
Dát tip
...ne každé řezání musí bolet...a nemluvím o pevně uspořádané básni, jen o naznačení souvislosti, určitým spojením...je to jen názor, tak to ber...prostě to tak vidím...neříkám, aby sis z toho cokoiv vzal...

Pája
31. 05. 2002
Dát tip
*

Pája
31. 05. 2002
Dát tip
dala jsem se nachytat ale možná jen proto že vidím špatně do dálky

Climaster
31. 05. 2002
Dát tip
:o))no já se svého názoru nevzdám..:o)

Climaster
31. 05. 2002
Dát tip
:o)já jsem vcelku blbej, tak si to můžu dovolit..:o))..:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru