Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O malý okamžik blíž konci světa

27. 05. 2022
13
10
331
Autor
supizmus

Po západu slunce

utichá les

potok zpomalil svůj tok

vánek jemně hladil stébla trav na loukách

lidé ve městech se vraceli do svých domovů

nad tím vším pokojné ticho

 

Něco krásného se končí

a nic dalšího už nepřijde


10 názorů

Ten závěr se mi nelíbí,..., ale jinak hezké..


Entropia
12. 06. 2022
Dát tip

Líbí se mi slova Ludvíka Armbrustera o smrti v kontextu s japosnkou filosofií. v knize Tokijské květy. Tvá báseň mi tu sílu myšlenky připomněla.


Philogyny
29. 05. 2022
Dát tip Gora, supizmus

Les žije nocí. Od potoka chlad a zvířata. Miluju to zurčení...Někdy nejdou spočítat...  Teď chodí bachny se selaty, letos byly později. Je to úžasná podívaná. V noci nespím a ráno špatně vstávám. Někdy, někdy si uvědomím, že umřu a pak už nic neuvidím, všechnu tu krásu, o které píšeš. Ale ona nekončí...

Pak se mi chce plakat.


annnie
29. 05. 2022
Dát tip snake_01

Kdo ví... Délka koneckonců není hlavní kritérium života...


Lenochod
28. 05. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Ano, pro někoho je to tak. Například pro slimáka, který se jde večer najíst zeleninky, a já ho po setmění ulovím u jeho poslední poklidné večeře... Je to jeden z pohledů na svět a je stejně pravdivý jako i jiné pohledy. Je to zde hezky vyjádřeno, tip.


snake_01
28. 05. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Nic krásného nekončí, to je jen perspektiva lyrického subjektu. Ve skutečnosti jsou tu krásné věci dál, a to je dobré, stejně jako to, že krásných nepomíjejících věcí je mnohem víc, než může lyrický subjekt vůbec kdy pojmout.


Bude další krásný den. To ale záleží na úhlu pohledu. :-)))


Gora
28. 05. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Poetické přemítání - chvála dne...


K3
28. 05. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

...až zase příští den. Já jsem pro naději:). Ale máš svůj poetický styl.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru