Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lou Reed v tramvaji

29. 05. 2022
5
8
371
Autor
VITANA

Potkal jsem Lou Reeda v tramvaji
Já vím, že už...
A nebylo to Nedělní ráno
Ale potkal jsem ho v tramvaji
Byl skoro přesně jako on
Vracel se z práce
Na rameni tašku
V ní možná svačinu
Jen napůl snězenou
A v hlavě novou písničku
Zatím možná taky jen tak nakousnutou


8 názorů

annnie
02. 06. 2022
Dát tip

Spojení navázáno! Díky a dávej sem víc a.


VITANA
01. 06. 2022
Dát tip

Velká písmena na začátek řádku naskakují automaticky. Nechce se mi s tím drbat, tak dobrý to zas není.  


annnie
01. 06. 2022
Dát tip

Je to jako v opeře: velkejch fláků je tam taky jen pár, ale všechno to ostatní je drží pohromadě :). 

Víš, že když chceš, abych našla tvou odpověď, musíš mi poslat avízo, že jo? Tohle jsem našla jen díky tomu, že jsem si o Louovi chtěla přečíst znova...


VITANA
01. 06. 2022
Dát tip

Annie: Taky tak a vlastně ani nevím pořádně proč. Skladatelsky (až na pár perel) to žádná hitparáda není, na kytaru hrál jak student z kapely na gymplu, zpívat pořádně neuměl nebo spíš jakoby ani nechtěl , krasavec to nebyl, texty - často těžko říct, co tím vlastně myslel... A přesto všechno cítíš, že to byl borec jako prase :-) 


VITANA
01. 06. 2022
Dát tip

Velká písmena na začátek řádku naskakují automaticky. Nechce se mi s tím drbat, tak dobrý to zas není. 


annnie
29. 05. 2022
Dát tip VITANA

Tak to se máš :)

Miluju ho. Škoda ho.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru