Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

M.D.D.

01. 06. 2022
8
8
323
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=wsliDxNaSxY&ab_channel=JanVogl

M.D.D. = Mezinárodní Den Dementů

Su smutný. Dnes mám svátek a nikdo mi nepopřál... A to jsem prosím pěkně ani nezlobil! Nebo... Možná trošičku ano. Neumyl jsem si ruce před obědem. Počítá se to? Dobře tak jo! Počítá. Hmmm... Wim - to je hodně špatné. Takže zlobil.

Bůh Pan to má všecko v merku a tak hned křičí: Hele ho pancharta! Nemeje si ruce a taky nohy! Ještě že nežere lidi. Ale i tak! Nikdo ale skutečně nikdo dnes _žádný stres_ za ním nesmí přijít a přinést mu čokoládečku do skládečku a! Nedej JÁ jej třeba ještě k tomu navíc pohladit! Sic!

A tak se tak i stalo. Prostě vůl Pana je nejneotřesitelnější hybnou silou celého vesMírku. Tak. No ale Slávek má Pana tak trochu u pr... Ééé... U zad... U hýždí. Jo! A na tom taky ujíždí! Dobrotek má tři pr... Sakra! Proč se vlastně nemá říkat prdel?!?!?! Jakože je to sprostý? Eh! Kdo řekne prdel přec není sprostý. Poprvý jako postý. 

ŘEKNĚTE PRDEL. ŘEKNĚTE PRDEL PRDEL PRDEL!!! ŘEKNĚTE TO!!!

KURVA!

No... Použil vlastní zásoby a... S(P)rostě to začaly XXL zlaté polomáčené které následovala DELI čokoládová doprovázená Milenou s myšLenkami na jinou.

 

A přitom stále na tu samou.

 

Ale to už je zase úpa docela inší story........

 


8 názorů

Aru
02. 06. 2022
Dát tip Benetka

dítě v nás nikdy nedostanou, ani nezabijou!!!!!!!! ;))


zvedavec
02. 06. 2022
Dát tip Benetka

keď tak čítamtieto Tvoje riadky ... sú super - všetko najlepšie k medzinárodnému dňu detí!


Alegna
02. 06. 2022
Dát tip Aru

nojo, taky dodatečně dítěti v tobě a vlastně všem dětem v nás k včerejšímu svátku přeju, zůstaňte s námi ve zdraví a spokojenosti :-)


blacksabbath
02. 06. 2022
Dát tip zvedavec, Aru

Tož Slávku, vinšuju ti..pozdě, ale přeci....řekla jsem to:-)))


8hanka
02. 06. 2022
Dát tip Alegna, zvedavec, gabi tá istá

jaTi neviem...po rokoch som si kúpila zlaté polomáčané ale už to nie je ono...už niekoľko dní sa na mňa v špajzi pozerá otvorený balíček s nemou výčitkou...zdá sa mi, že nič, čo mi chutilo ako dieťatu mi teraz už tak nechutí...pelendreky, gumové hady, oriešková čokoláda, horalky...ani keď zavriem oči nevybaví sa mi tá lahodná chuť z detstva...

 k MDD mi tiež nik neprial ani ma to nemrzelo, nie je už nik, pre koho by som zostala dieťaťom...nezabudla som popriať dospelým synom, kým tu som, sú stále deťmi...

milý Slávek, ku dňu detí

dospelácky pozdrav letí,

zdržal sa deň, asi hranice

zastavili cestu zdravice...

každý deň spoza okna volá-

nesiem ti niečo nové znova,

konečne otvor smutné oči,

svet je tu stále a  sa točí...

dievčat je všade ako maku,

určite stretneš presne takú,

čo rozochveje zabudnuté struny

a pošepne ti potom - Slávek umíííí


Moc pěkné a ta písnička též.


annnie
02. 06. 2022
Dát tip zvedavec

Hmmm... Zlaté polomáčené, ty jsem nejedla mnoho let... Díky za připomenutí :)

A dodatečně všechno nejlepší k Mezinárodnímu dni DĚTÍ! Líbám a.



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru