Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smutek

05. 06. 2022
10
16
472

Marnému snění došel dech,

plameny žalu na křídlech

vypálí obraz prázdnoty,

zlomený stojan na noty

utiší hudbu, souznění

a přesto nic se nezmění.

 

Zazvoní slzy o dlaně,

myšlenky letí přes pláně,

přes vypálenou pustou zem

která je naším obrazem

a pak se navždy zastaví

o hvězdu spadlou do trávy.


16 názorů

lawenderr
07. 06. 2022
Dát tip

líbí se mi ... plameny žalu na křídlech

vypálí obraz prázdnoty ...  dobře plné místo :)


Lenochod
06. 06. 2022
Dát tip

Moc krásně použitá velká slova. Ta hvězda v trávě, kde skončil let její i let myšlenek, ta je na tom nejlepší! Vzbuzuje ve mne představu přání, která posíláme padajícím hvězdám a velký otazník, zda je splněno (a tím končí smutné myšlenky), nebo spadla nadarmo (a tím končí myšlenky s nadějí)...


Luzz
05. 06. 2022
Dát tip

že by corona borealis byl další kakamurův alter? jinak si jaksi nedokážu vysvětlit, že by se tak horlivě této naprosto průměrné básně zastával... a taky si nedokážu vysvětlit další milou soukromou zprávu od něj, resp. od jednoho z jeho alterů.

 


yss
05. 06. 2022
Dát tip

Budem sa opakovať, ale mám totožný názor s Luzz. Tých "silných "slov je tam naozaj veľa, všetky v tom tradičnom postavení / plamene žiaľu, krídla, dlane, slzy, hviezdy / Bavil má trebárs ten stojan na noty, to bola príjemná zmena, a takisto výraz v závere, ako tie myšlienky letia cez pustu zem, ktorá je obrazom...toto napríklad bol pre mňa silný obraz, na ktorom sa dalo pracovať a vyťažiť z neho. Chápem, že pre teba ako autorku text má svoju výpovednú hodnotu, ale mňa hlbšie nepustil, nekomunikoval so mnou- najmä vďaka spracovaniu. Snáď nabudúce. 


Norsko
05. 06. 2022
Dát tip

Milý anoroci, ty mě nezajímáš vůbec. To bylo na kamamuru


Obávám se, že mě nezajímáš tolik, abych si tu mně určenou poznámku případně přečetla u Tebe. Krásný den.


Norsko 1
05. 06. 2022
Dát tip

Proč to nenapíšeš u mě, blbečku 


Norsko 1
05. 06. 2022
Dát tip

Svět podle Kamamury


Norsko 1
05. 06. 2022
Dát tip

Ano, pathos. Nic proti, ale opravdu zbytečně moc velkých slov


Silaerob anoroc
05. 06. 2022
Dát tip Benetka

Luzz: No jo, plnotu při smutku obvykle neprožívám, ale třeba se do příště polepším.


Lenochod
05. 06. 2022
Dát tip

Nádherně zrýmované! :0)


Luzz
05. 06. 2022
Dát tip

na tak krátkej text je tam příliš velkých slov... plameny žalu, prázdnota, slzy... dle názvu to má být asi smutné, ale spíš to na mě působí jako hra na smutek.


Benetka
05. 06. 2022
Dát tip

SCHVOSTNÉ! ;)


taktedy
05. 06. 2022
Dát tip

Pěkné dílko .)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru