Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Manifest bolesti

11. 06. 2022
0
3
195

Tohle je protest proti společnosti, která za hlavní cíl existence prohlásila rozkoš a o bolesti zakázala mluvit pozitivně. Tohle je protest proti myšlení, který přivedlo svět k záhubě. Tohle je manifest bolesti.

 

Tohle je protest proti společnosti, která za hlavní cíl existence prohlásila rozkoš, dokonce i masochismus chce vysvětlovat rozkoší, přitom jsem v životě nepotkal jedinýho masochistu, kterej by si bolest opravdu užíval. Tohle je protest proti společnosti, která za hlavní cíl existence prohlásila rozkoš a všechny, kdo jí neprožívaj označila za nemocný a zavřela je do blázinců. Tohle je protest proti společnosti, která ten nejnenormálnější stav prohlásila za normu a všechno, co se od něj odlišuje, označila za nemoc. Tohle je manifest bolesti.

 

Tohle je protest proti společnosti, která za hlavní cíl existence prohlásila rozkoš a o bolesti zakázala mluvit pozitivně. Tohle je protest proti myšlení, který přivedlo svět k záhubě. Tohle je manifest bolesti.


3 názory

Arthurs
11. 06. 2022
Dát tip

ja to vidim tak, že ty sam so sebou o bolesti nehovoriš, máš pocit, pretože trpíš, že vieš o čom bolesť je ale nevieš to, protestuješ proti spoločnosti, no dobre, ved to je to najmenej vidieť chyby na iných, kto ich nema? mal by si začať s pravdou o sebe, spoznať sám seba, spoznať svoju bolesť ... "človek je žiak a bolesť je jeho učiteľ Gadhi


nevím o nějakém zákazu mluvit o bolesti pozitivně

jaké myšlení přivedlo svět k záhubě?

měl jsem v praxi několik málo příležitostí pracovat s masochisty, rozkoš v tom byla, ale uznávám, že vzorek byl tak malý, že nemá velkou vypovídající hodnotu

přijde mi to jakési umělé, konstrukt na nejasných základech


Safián
11. 06. 2022
Dát tip

Nevím, proč to opakuješ pořád dokola. Že vládne hedonismus je jasné. Ale čím přivedl svět k záhubě?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru