Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ještě tu jsem

10. 06. 2022
0
1
173
Autor
blecha113

 

/113/                                                                                                  23.4. – 8.6.2022

Ještě tu jsem

Ještě tu jsem, a mám Tě rád, ještě tu jsem, Tvůj kamarád.

Co chtěl by víc, než si jen hrát, Tvé tělo v dlaních v noci hřát.

 

Ještě tu jsem, jako Tvůj stín, ještě tu jsem, však dobře vím

Že nesmím blíž, i když bych rád, tak zůstávám jen kamarád.

 

Ref: Jsou dny, kdy sním, a jsou dny kdy sám,

        v sebe nevěřím…ale doufám.

 

Ještě tu jsem a budu dál, u Tebe stát jak dřív jsem stál

A budu tam, když budeš chtít, střežit Tvůj domov, spánek a klid.

 

Ještě tu jsem, s Tebou i sám, ještě tu jsem a poznávám

Že i bez Nás svět žije dál, jenom ne tak, jak bych si přál.

 

Ref: Jsou dny, kdy sním……


1 názor

Na jedné straně písňový text snese víc nedokonalostí než báseň, protože hudba kdeco nějak doplní, zastře ...

Na druhé straně, proč se nepokusit o co nejlepší text. Z tohoto pohledu se kriticky dívám na rým - rád - kamarád (velice přeužívaný). Hned po prvním řádku se vyskytuje (co se rýmu týče) vlastně to samé - hrát - hřát.

Moc objevného nenacházím ani v dalších slokách.

Poezie je o překvapení a pestrosti. Tady mi to chybí. Téma - chtěl by být víc než jen kamarád, je oblíbené. Ale podle mě by to chtělo nějaké originálnější zpracování. 

Nechci tě odradit, dokonce si myslím, že by se to dalo zhudebnit a zazpívat s kytarou u táboráku a své posluchače by si ta písnička určitě našla. Tak piš a piš a vylepšuj a půjde to! Jsi na dobré cestě.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru