Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alternativní horoskop

12. 06. 2022
4
2
205
Autor
R. Kedar

Buran 
V nejbližší době sice pocítíte úbytek mozkové kapacity, ale vůbec vás to nemusí trápit, protože vám to bude úplně jedno. Tip pro vás: kupte si nové bílé ponožky, v nadcházejícím létě se budou krásně vyjímat v sandálech na chorvatské pláži!

 

Big 
Čeká vás něco opravdu velkého! Bohužel z aktuálního postavení hvězd to vypadá nejspíš na velký průser.

 

Běženci 
Máme pro vás dobrou zprávu: brzo se vydáte na dobrodružnou cestu plnou neočekávaných překvapení, v těsném souznění s přírodou a tábořením pod nebem plným hvězd. Neváhejte, rozhodně v tom nebudete  sami, své pocity a zážitky bude moct sdílet s velkou spoustou vám podobných šťastlivců.

 

Kar 
Být vámi, nedělali bychom si dlouhodobé plány. Věci se můžou změnit rychleji, než si myslíte.

 

Řev 
Radíme vám uklidit a, pokud možno, i zamknout všechen porcelán. Nejspíš se v příštím týdnu dostanete do ostrých manželských sporů!

 

Vana 
Jestli se vám v poslední době zdá, že se vám lidé vyhýbají, případně si zacpávají nos při kontaktu bližším než 2 metry, chtělo by to podniknout očistnou kůru. Neváhejte!

 

Dláhy 
Varování: pokud možno, vyvarujte se všem sportovním aktivitám!

 

Chčír 
Rozhodně večer nepijte velké množství tekutin! To se bude týkat hlavně dětí v předškolním věku, ale také mužů, kteří toho mají už hodně za sebou.

 

Čtverec 
Váš život dostane pravidelné obrysy, už se nebudete motat v kruhu.

 

Kozolov 
Zejména muže čeká toto léto šťastné období, plné hlubokých dekoltů a miniaturních bikin.

 

Dodnář 
Budete si dopřávat plnými doušky a nevynecháte jedinou příležitost vyprázdnit obsah jakékoliv sklenky. Budiž vám přáno! Pozor dejte ale hlavně vy, kteří jste v ascendentu chčíři!

 

Kydy 
Dočkáte se spousty slibů od rodiny, známých i v práci, bohužel s jejich realizací už to bude slabší.



2 názory

Janina6
23. 06. 2022
Dát tip

:-)


Asi si budu muset dát pozor na sebe i porcelán.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru