Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolesti

31. 05. 2002
4
0
2105
Autor
VVV

Existuje hodně bolestí..

Jednou z nich je zklamaná láska.

ale  vetší bolest přináší zklamaná důvěra


Rumcajs_
21. 01. 2003
Dát tip
Nemohu víc než jen suhlasit... :-(

Albireo
16. 09. 2002
Dát tip
Pak by to asi nemělo být v kategorii citát. Citát je doslovné opakování něčeho, co už bylo někým napsáno nebo řečeno.

VVV
16. 09. 2002
Dát tip
člověk to nevěděl...

Albireo
15. 09. 2002
Dát tip
Hezký citát. Ale u citátu je téměř povinnost uvést autora (pokud není notoricky znám). Pokud nevíš, je zvykem nahradit ho slovem "Anonym" nebo "N. N." (z latinského nomen nescio - jméno neznám).

VVV
15. 09. 2002
Dát tip
tenhle citát jsem neopsala...

galaxy
29. 07. 2002
Dát tip
Jo, to zažil asi každý :-( Za dílko T*

Knihovník
19. 07. 2002
Dát tip
Jeanne - Osud těchto lidí je asi opravdu strašný a nikomu bych ho nikdy nepřál. Ovšem jsou také lidé kteří jednoho dne příjdou s bolestmi břicha za doktorem v domění že o nic vážnějšího nejde a on jim řekne že mají rakovinu - života si zatím moc neužili a vědí že jim nezbývá víc jak 60 dní života ... Je velice těžké srovnávat "psychické" a "fyzické" bolesti - můj osobní názor je, že bolesti které pramění z příčin nemoci/nehody atd... jsou horší, ačkoliv nejsem doktor ani sociální pracovník - jen mi to tak prostě příjde. Věřit ? Já osobně věřím jen velmi málo lidem a jen těžko někomu dalšímu začnu věřit - snažím si představit jaké by to bylo kdyby mne všichni zradili a připravit se na to, pokud to jde, zatím se to nestalo takže nevím co budu dělat jestli to příjde, ale jestli to příjde , tak nechci být překvapen ...

Knihovník
18. 07. 2002
Dát tip
Jeanne - nesouhlasím, bolest duše lze utišit stejně jako bolest "těla" a někdy dokonce i líp.

Jeanne
18. 07. 2002
Dát tip
Jak lze utišit bolest duše? Když Tě zradí kámoš,kámoška jimž věříš, když Tě zklame láska, když se Ti hroutí svět jak domeček z karet.Dělám na sociálce a poznala jsem dost smutné osudy lidí, kteří třeba vychovali děti a ty se na ně vykašlaly po té, co jim rodiče přepsali barák.Někteří skončili jako bezdomovci, na azylákách.Tyto lidi neutěší nic..konec, prožitý život v pr.. a žádná perspektiva. Také jsem dělala v ÚSP, děti čekaly na rodiče, roky a rodiče na ně kašlou.Mohla bych pokračovat.Je to ovšem můj názor, vše je relativní...a je to možná o té důvěře v lidi.Když ji jednou člověk ztratí, těžko začne věřit znovu.Zamilovat se mohu znova, ale začít věřit..?

VVV
18. 07. 2002
Dát tip
Jeanne díky,máš pravdu..

Jeanne
17. 07. 2002
Dát tip
vážení, bolest duše vyvěrá z nitra člověka, nelze ji ničím utišit.Já vím své.Na bolest těla existují prostředky, na duši...akorát tak třeba drogy, alkohol, ale to jen na chvíli---

Pepo
16. 07. 2002
Dát tip
No ja neviem. Skôr si myslím, že je to individuálne a zakaždým iné. Nedá sa všeobecne povedať: "To bolí viac a to menej, lebo to je láska a to dôvera."

Francois
18. 06. 2002
Dát tip
Ale Materulo... Ten citát je, no nevím, tak trochu jako, ví to každý, můžeš klidně změnit pořadí (podle toho jaké je v rodině smýšlení, to potom stačí pár puntíků na obraze a z mocnáře je selka nebo ze selky mocnář-to je Werich, aby jste mě náhodou nenapadali, že opisuju hihi) a i mnohé přidat....

Ikvous
02. 06. 2002
Dát tip
Někomu se možná dá věřit, ale život je moc krátký na to, aby člověk zjistil, kdo je ten pravej !* + klub

VVV
01. 06. 2002
Dát tip
Myrinda:tak nějak Jeanne a Hauský:díky

Knihovník
01. 06. 2002
Dát tip
důvěřuj, ale prověřuj ... nikomu se nedá věřit, to je jasný - je to škoda ... ačkoliv ... možná jsou i větší bolesti ...

VVV
01. 06. 2002
Dát tip
Jako například?

Knihovník
01. 06. 2002
Dát tip
no, například některé fyzické bolesti ...

VVV
01. 06. 2002
Dát tip
Duše bolí víc než tělo...

Knihovník
01. 06. 2002
Dát tip
proč myslíš ?

Jeanne
31. 05. 2002
Dát tip
To znám....někomu moc věříš.... T

Hauský
31. 05. 2002
Dát tip
To je sakra pravdivý*

myrinda
31. 05. 2002
Dát tip
kdyz mas kamarada a on te podrazi naladu mas mizernou v srdci jeho zrada nahle zamrazi zustanes stat jako sloup... (katapult)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru