Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Být tvou "bejvalkou"

15. 06. 2022
9
11
354
Autor
Lenochod

Někdy vím, co neodvratně bude, třeba za několik let...

Jindy vím, co musím udělat, aby to nebylo...

Přišel ke mě obraz

vyslaný z tvých alternativních očí.

Byla jsem na něm já,

jak se na tebe ohlížím.

 

A odcházím s jiným,

v dlani ručku

jeho a mé alternativní

bezstarostné dcerky.

 

V očích se mi zalesklo

zelené ostří odcizení

při zdvořilém úsměvu

a pozdravení.

 

Tvá bolest byla

žiletkový drát zasekaný

do celého tvého těla

i vnitřku hrudi...

 

TO nesmím nikdy dopustit,

přesto, že mě nevědoucně od sebe

někdy odháníš a pokořuješ,

nesmím tě s jiným opustit!

 

Takový obraz až k tvým skutečným očím nedoputuje.

 


11 názorů

Alenakar
20. 06. 2022
Dát tip

Leno,

minulý týden se pod jednou mou básničkou strhla hádka na základě komentářů, které úplně zmizely... Takže ke mně přicházejí informace velmi vzrušené a naprosto chaotické a já nevím vůbec "vo co go".


Lenochod
16. 06. 2022
Dát tip

Teď třeba zase vím, že se z toho úplně vyléčila a také jí to nemůžu říct, protože by "usnula na vavřínech"... Ale aspoň sama za sebe z toho můžu mít radost! :0) Informace, které mi občas nepozvány přijdou, jsou opravdu dar. Jen je těžké někdy je unést...


Alenakar
16. 06. 2022
Dát tip

Kdysi jsem se tady s někým bavila o tom, že schopnost stát se básníkem(básnířkou) se neodvíjí od talentu vyjádřit své vlastní emoce, ale od schopnosti vcítění se do jiných. Ty tu schopnost máš. Važ si toho.


Lenochod
16. 06. 2022
Dát tip

Díky Aleno, zažívat předem bolest svých blízkých jsem do teď považovala za emoci, která řídí moje činy... Jen to asi tak nemá běžně každý... Některým věcem nejde zabránit, ale alespoň mě tak nešokují, když nastanou (třeba rakovina u blízké osoby, nemohla jsem jí to ani říct, protože jsem věděla, co by se pak stalo, jen bych to zhoršila...)


Alenakar
16. 06. 2022
Dát tip Lenochod

Lidi tady většinou dávají svým emocím zelenou a nechávají se jimi vléct. Ty upřednostňuješ etiku, což se hned tak nevidí. Tip.


Čudla
15. 06. 2022
Dát tip Lenochod

Držím palce.  /*


Lenochod
15. 06. 2022
Dát tip

Avi 


Lenochod
15. 06. 2022
Dát tip

Avi


Lenochod
15. 06. 2022
Dát tip

Děkuji vám přátelé za návštěvu, za povzbuzení, za tipy a hlavně za pochopení... Už mě to trápilo několik týdnů a potřebovala jsem to nějak vyventilovat. Jenže nejsem zvyklá se se svými starostmi někomu známému svěřovat, protože mé starosti bývají dost neobvyklé a nechci s nimi děsit okolí... Trápení s válkou jsem musela sama vydržet nejméně pět let... (Tady opravdu nebyla možnost to změnit...) 


Al Jal Úd
15. 06. 2022
Dát tip Lenochod

Ať ti tvé odhodlání vydrží, i když je to někdy těžké!


Evženie Brambůrková
15. 06. 2022
Dát tip Lenochod

Nikdy neříkej nikdy. Ale předsevzetí je to dobré.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru