Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka na křest sbírky básní “Sex v mezinárodním kontextu”

18. 06. 2022
15
13
535
Autor
nascheanou

Přijměte pozvání na autorské čtení, při kterém vám Tereza Lehečka představí svou novou sbírku básní Sex v mezinárodním kontextu. 

29.6.2022 v 19 hodin v Božské Lahvici
Bílkova 122/6, 11000 Praha 1

 

Petr Štengl: 

"Ve své prvotině Píšu nesouvislé básně o diagnóze F.60.3, jež vydala ještě pod svým dívčím jménem Klenorová, jakoby byla již předzvěst temného prokletí, předzvěst osudu, jemuž je marné se vzpěčovat. 

Čtenář by se neměl nechat strhnout zvláštním názvem sbírky, "Sex v mezinárodním kontextu". Název by měl vzbuzovat zvědavost, co vše se za ním skrývá. V pečlivě koncipované sbírce nám autorka dává nahlédnout do svých strachů i do vzácných chvilek radosti a očekávání, jež se vzápětí rozplynou a přemění se v truchlivou tragedii. 

Lacině řečeno: popisuje chvíle nálezů a ztrát, avšak s velkým přesahem."

_____

Tereza Lehečka (Klenorová, r.n. 1990) vystudovala sociální práci na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, poté sociologii a sociální ekonomiku na Univerzitě v Lille. Do roku 2021 pracovala jako sociální pracovnice s klienty se závažným duševním onemocněním. 

 

Je kandidátkou skupinové psychoanalytické psychoterapie České společnosti pro psychoanalytickou psychoterapii. Je vdaná a momentálně na mateřské dovolené. 

 

Publikovala v Hostu, Tvaru, na Dobré adrese, v roce 2018 vydala sbírku básní Píšu nesouvislé básně o diagnóze

F.60.3 v nakladatelství Petr Štengl.


13 názorů

nascheanou
25. 06. 2022
Dát tip

Pozvánka na sítích:

https://www.facebook.com/events/1053652091934175


nascheanou
25. 06. 2022
Dát tip

Díky. Bojim.


Lnice
22. 06. 2022
Dát tip

Gratuluji :)


64T.B.S.
22. 06. 2022
Dát tip

Blahopřeju


Alegna
19. 06. 2022
Dát tip

Přeji sbírce hodně spokojených čtenářů


5-MeO-DMT
19. 06. 2022
Dát tip

Tvar a Host. To je tam, co bouchá pěstičkou do stolu egil, že? Tak jen dál.


Janina6
18. 06. 2022
Dát tip Lerak12

Blahopřeju, do Prahy to mám poměrně daleko, ale knížku si určitě pořídím. To, co jsem od tebe četla, se mi dost líbilo. Upřímně řečeno mnohem víc než ten "halónázev" (který pravděpodobně opravdu vzbudí zvědavost a zvýší prodej, ale není to vlastně trochu smutné, takhle uvažovat?)


Philogyny
18. 06. 2022
Dát tip

Hodně štěstí, snad bude ke shlédnutí záznam.


Gratuluju - ať se daří!


annnie
18. 06. 2022
Dát tip

Blahopřeju! A ať se čtení vydaří!


Nascheanou!


Gora
18. 06. 2022
Dát tip

Terezo, blahopřeji...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru