Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pre teba

20. 06. 2022
17
13
500
Autor
8hanka

mi manchi...

zatiaľ som s tebou len sprostredkovane...
netrpezlivo čakám na každý mail, hoci chodia niekoľko ráz denne,  zdá sa mi primálo...
do priečinku Tim(ušk)o  ukladám fotky a videá od tvojich prvých minút...
na dnešnom sa ti prihovára mama,  rozumiem len - mangiare... v body s nápisom I love m?m vyzeráš spokojne,  ako inak po papaní (asi budeš po babine:) ...
naťahuješ ručičky, nožičky, otáčaš hlavičku za maminým hlasom... hladká tvoje dlhé nôžky, ticho sa ti prihovára, spoznávaš ju, vidno to na tebe a ja ...nemôžem sa Ťa dotknúť, pod prstami len studený monitor...
meníš sa každým dňom, aký budeš o mesiac, keď sa po prvý raz uvidíme? Nezľakneš sa dovtedy neznámeho človeka, jeho dotykov, hlasu? Oprašujem uspávanky, ktoré som kedysi dávno  spievala synom, snáď sa nezľakneš:)
Verím, že mi bude dožičený dostatok času aby som ti raz, keď budeš na prázdninách u babiny na Slovensku, mohla porozprávať, ako som bola s tebou každý deň, tatino a mamina každý deň napísali, čo máš nové, priložili fotky a...vždy  som ťa videla rozmazane, hádaj prečo...
priniesol si mi do života niečo doteraz nepoznané - lásku inej dimenzie... doteraz som si myslela, že najviac je  láska k vlastnému dieťaťu - k tvojmu tatinovi a ujovi... už šesť dní viem, že  tou naj láskou si aj ty...
neviem sa vynadívať na tvoje fotky, chvíľami v tebe vidím tatina, vzápätí maminu a potom  spletenec nás všetkých...  tak to asi má byť...máš kúsok z každého z nás, a predsa si jedinečný...

pre mňa je už neskoro učiť sa jazyky, nejdú mi do hlavy slovíčka, ale zopár už bezpečne viem - nipote, amore mio, ti amo, nonna a ... mi manchi...

(vnuk, láska moja, ľúbim ťa, babka  a chýbaš mi)

 


13 názorů

srozumeni
27. 12. 2022
Dát tip

Krásné vyznání...***


Arthurs
24. 07. 2022
Dát tip

pekné


annnie
23. 06. 2022
Dát tip 8hanka

A ty jsi jedinečná nonna...


Jamardi
22. 06. 2022
Dát tip 8hanka, blacksabbath

Moc pěkné. Chápu, že se těšíš.


Zeanddrich E.
21. 06. 2022
Dát tip 8hanka

hezké, milé..


Vnoučata si užiješ víc v klidu a pohodě než děcka. Je to prostě nádherné.


dievča z lesa
20. 06. 2022
Dát tip 8hanka

krásne, milé, krehké**"


Alegna
20. 06. 2022
Dát tip 8hanka

Jak ti rozumím ..... nikdy jsme si nevystavovali rodinné fotky, ale vnučka je všude :)


gabi tá istá
20. 06. 2022
Dát tip 8hanka

máš kúsok z každého z nás, a predsa si jedinečný*


aleš-novák
20. 06. 2022
Dát tip 8hanka, Alegna

Taky to vidím rozmazaně...:o)


Lami
20. 06. 2022
Dát tip 8hanka, Alegna

Mám přesně takovou fotku v rámečku na reprobedně.Stačí kdykoli udělat od monitoru vpravo hleď.Anetce jsou na ní dva týdny. 


8hanka
20. 06. 2022
Dát tip gabi tá istá, Alegna

presne tak, Tome...sedím prilepená na monitore a čakám...

práve mi prišla foto maminky s malým na hrudníku,  zo spánku  sa "usmieva", tá pohoda, spokojnosť, dôvera, láska a neviem čo všetko je jednoducho úžasné...


Lami
20. 06. 2022
Dát tip 8hanka, Alegna

Je to jak živá voda, že?

Mám ty samé fotky a videa na dvou externích discích.Někdy vnučka žadoní, abych jí ukázal jak vypadala, když byla malá.Legrace, ještě jí nebylo osm.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru