Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nic nezbylo

31. 05. 2002
3
0
2256
Autor
Bulvena

Těm, kdo milují jen sebe..

My už jsme dávno zapomněli,

jaké je to chtít spasit svět.

Bez ohledů jsme k cíli spěli

a učili se závidět.

 

Brodili jsme se nocí chladnou

a hmatali jen temnotu. 

Však plevy nikdy neuvadnou!

My prodrali se k životu.

 

Sebe jsme si za Boha vzali,

své uši voskem zalili.

A lásku k druhým rozorali,

bratru do tváře naplili.

 

Své srdce v mříže zakovali

a postavili zlatý hrad.

I mamonu jsme oběť vzdali.

Nic nezbylo. Jen umírat.

 


Amanda
18. 06. 2002
Dát tip
Zvlastni... moc se mi libilo

Bulvena
13. 06. 2002
Dát tip
Je správné, že se máš rád, protože neměl-li bys rád sebe, nemohl bys mít rád ani druhé.I já se mám ráda a též to každýmu doporučuju, neboť neláska k sobě samé je zdrojem mnoha psychických chorob. Měj se rád a nadále rád piš.

Willi
13. 06. 2002
Dát tip
Přečti si moje Jen nestratit šmrnc, jen nestratit glanc! Možná jsou tyto verše ze stejnýho soudku! Jinak tipeček!

Bulvena
12. 06. 2002
Dát tip
Díky za tip sebeserádosmilný Stanislave. Ad báseň Chicago- tak opěvováno je město- zřejmě v Carlovi vzbudilo takovéto ambivalentní vášnivé pocity- já jen velmi volně překládala- v Chicagu jsem nebyla, tak se k tomu nemohu blíže vyjádřit.A v této básni neodsuzuji spokojené lidi co se mají rádi/ to je pozitivní vlastnost/ ale egoisty.Měj se rád!

Čolito
06. 06. 2002
Dát tip
Jsem z toho zmatená

Lucy
01. 06. 2002
Dát tip
Super... Konecne basen ktoru dokazem pochopit :o)) Ale preco to mas zaradene ako epicke?

Whelp
01. 06. 2002
Dát tip
Báseň je dobře napsaná, ale řekl bych (stejně jako Lucy), že je špatně zařazená.

Bulvena
01. 06. 2002
Dát tip
Ano , souhlasím ,ale jelikož má práce s počítačem je poněkud chaotická, myslím, že to není můj poslední přehmat. Dopředu se omlouvám.

Whelp
01. 06. 2002
Dát tip
To je doblý, nikdo nejsme dokonalý. :o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru