Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svět nebude chudší

21. 06. 2022
7
11
351

...

mám obě ruce –

levé a krátké

pracky tyrana,

 

svět nebude chudší,

ale já nezbohatnu,

stále na počátku

hledám slova na jazyku,

 

vymyslím novou sektu

a povedu ji do předvolebního boje,

nikdy si neprominu neúspěch,

 

mám řeč Tatara,

tělo Mongola,

raduji se z nepatrných zisků

a nemám smysl pro humor,

 

svět nebude chudší,

ale já nezbohatnu,

když si vyrvu jazyk


11 názorů

Děkuji, Bixley! :-)


bixley
04. 07. 2022
Dát tip

Dobře ses do toho obul!


Zajíc Březňák
25. 06. 2022
Dát tip blacksabbath

To jsem rád, Blackie. :-))


za toto dílo na tebe jazyk nevypláznu...:-)))


Děkuji, Aleno. :)


Alenakar
23. 06. 2022
Dát tip

Zvláštní schopnost vciťovat se do populisty a implantovat mu do mysli i sebekritiku, která se v mysli takových lidí nevyskytuje....   Tip.


Goro, děkuji za návštěvu.

Evženie Brambůrková, díky, ale magoři se nikdy nedokáží sjednotit, to už je taková vlastnost všech magorů.


Zajíc Březňák
22. 06. 2022
Dát tip Philogyny

Benetko, přesně tak, nakonec se nic neztratí, ale ani nezíská. 

Tatar a Mongol, to vyjde nastejno, "Tataři" říkali ve středověku Mongolům Rusové. Tehdy (ve 13. století) zabrali Mongolové/Tataři téměř celou Rus (a velký kus euroasijské pevniny). Ubránit se jim tehdy dokázalo pouze Moskevské knížectví daleko na severu.  Samotné označení "Tatar" je odvozeno z řeckého slova "tartaros," což znamená něco jako "peklo". Každopádně byla Rus tehdy vržena o celá staletí zpět.


Také jsme o novém hnutí uvažovali. Mohli bychom se spojit a zvítězit. Jen by nás, magorů, muselo být víc.


Gora
21. 06. 2022
Dát tip

Docela úderné dílo, Zajíci... oceňuji krom razance pointy třetí strofu, je dobře sebeironická.


Benetka
21. 06. 2022
Dát tip

Chtělo by se říci že svět bude o jednoho tataromongola bohatší. Či snad... O jednoho tataromongola chudší...? Je to jedno......


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru