Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Situace je vážná, nikoliv zoufalá!

22. 06. 2022
2
7
212

V předvečer prohrané války s Ruskem vystoupil poslední český Rakušan, a takto lidu pravil: 

"Budou to 3 roky, co jsme se začali scházet na Letné. Byli jste naštvaní a zklamaní tehdejší politickou reprezentaci. Volali jste, abychom se spojili. Abychom porazili Babiše. Abychom přinesli lepší politickou kulturu. A já se tím pořád cítím být zavázán."

Mezi zbídačelým českým obyvatelstvem vypuklo překvapivé veselí - předtucha nevyhnutelného konce zřejmě přináší svobodu... posuďte sami, neboť je psáno: "Vox populi, vox Dei!"



Tak ještě pár kapek a vláda má po Starostech.


To bude určitě jako já u maturity. Vůbec jsem neodpověděl na otázku, ale mluvil jsem půl hodiny, tak bylo za tři.


Ten, kdo má dle doporučení vlády dvě práce, aby se uživil, ten ty jeho signály ve osm večer nestihne.


Osnova:

1. Situace je vážná nikoli zoufalá.

2. Kdo za to může? (jeden prezident a jeden expremiér)

3. Všechno rešíme správně, občané se nemusí bát

4. Doneslo se mi něco o problémech ve vládé. Prověřím, ale za sebe říkám, že koalice stojí pevně při sobě.


Tak nějakou dobu to vypadalo, že ani žádného premiéra Fialu nemáme,

ale už asi vyslal všechny signály a provedl všechny analýzy,

takže se večer můžeme těšit na hezké, učené, spisovné a slušné povídání o ničem, které reálně nepovede k ničemu.


Těším se na úžasný státotvorný projev, na důkladnou analýzu a jasný signál, který nás zbaví všech obav a pochybností.


Už se těším, jak nám pan premiér vysvětlí, proč naše elektrárny vyrobí 1kw za 0,70kč a prodejem přes Německo nám ho prodávají za 10kč - i když ČR nezavazuje žádná smlouva že by to tak muselo být


Na jeho signaly a machani rukama s tisici prazdnych slov neni nikdo zvedavej. Zase bude jen vykladat, ze nas ceka tezke obdobi a musime se uskromnit, ze s cenou nami vyrobene elektriny nejde nic udelat, Orban je fuj, protoze bere od Ruska na kontrak, ale ze to same dela Nemecko a Italie, to uz jako zapomene dodat. Dikycau.


To by večer mohla být dobrá chlastací hra. Pokaždé, když padne slovo "signál" nebo "Babiš", tak se člověk musí napít.


Jsme ve válce!! Ukrajina bojuje za nás! Za inflaci může Putin a Babiš! Vše sledujeme a intenzivně diskutujeme! Občanům pomáháme ! Důchodci například dostali ze zákona přidáno a snížili jsme na půl dne díky našemu zásahu benzín o korunu sedmdesát ! STAN nemá problém, je to jen selhání regionálního politika a my naopak zvyšujeme politickou kulturu ! Kupte si na podzim roláky a teplé ponožky! Mám vás rád!


Nevím co bude říkat, ale vím přesně co neřekne:

1) Nepodá demisi (což by měl, pro zjevnou neschopnost)

2) Neodvolá Rakušana (což by měl, protože korupce STAN je nepřijatelná)

3) Neoznámí žádné účinné opatření proti růstu cen (což by měl, ale neumí to)

V součtu tedy zcela zbytečný projev.


Kde jen udělal náš fialový soudruh chybu? Můžeme si připomenout slova jistého Vladimíra Uljanova - "Doba je těhotná revolucí..."



 


7 názorů

aleš-novák
23. 06. 2022
Dát tip Aru, Kolektiv Lidových Vypravěčů

Bačkovský: vzpomínáte si, jak jsme přestali odebírat americké zboží za války v Iráku? V Afghanistánu?...


Bačkovský
23. 06. 2022
Dát tip

K případu STAN - Prokurátor a policie fugují. To není zas tak špatná zpráva.

Ad Rusko  Co navrhujete? - brát vše z Ruska jakoby nic, vždyť to není válka jen "Speciální operace za účelem denacifikace. " 

je to jen poznámka k výše psaným kritikám. 

Kolektiv lidových vypravěčů zmiňuje "předvečer prohrané války s Ruskem" nespěchal bych s tak jasným tvrzením, i když je pravda, že Rusko má velkou  převahu jak v počtech vojáků i ve zbraních. 

Nejsem příznivec Putlera.


aleš-novák
23. 06. 2022
Dát tip Aru, Kolektiv Lidových Vypravěčů

levná ruská ropa, plyn a jaderné palivo nám pomáhaly být konkurenceschopnými. Ta doba skončila, jen se to Fiala ještě stydí prozradit. 


Aru
23. 06. 2022
Dát tip

o jaderné elektrárny bych se nebál, Rusko už sem žádné jaderné palivo, které naše jaderné elektrárny potřebují právě z Ruska nedodá, takže si můžeme odečíst mínus 36% elektřiny co Čr už nevyrobí :D

jo, četl jsem o nějakém státotvorném projevu ve kterém řekl to co je všeobecně známo a neřekl nic nového :))

líbí se mi ta korupce, nebo údajná, jak se nazývá, v podstatě jsem to čekal, že se nějaké skandály provalí, protože kde se krade se vždycky něco objeví, jen jsem nevěřil, že budou takoví idioti aby se nechali chytit :D

pokud chce být vláda chytrá, tak na podzim by měla vyhlásit hodně dlouhý lockdown, než se vyřeší politicko-ekonomická situace, během té doby můžou být zavřené fabriky, které stejně nebudou schopné vyrábět, covid je na to jak ušitý :D

situace je zoufalá, ale to uź víme dva a půl roku, že se tu cíleně ničí stát, toto je jen další dějství, kdo to ani teď nevidí, tak je dokonale naivní, že politikům záleží na lidech.

revoluce tady nebude nikdy, spíše tak ve Francii, my se jenom svezeme tak jako vždycky ve všem


Norsko
23. 06. 2022
Dát tip

Hlásná troubo. Vždyť politikové tak bojují, aby si své platy zasloužili. A jak umějí pojmenovat problém


aleš-novák
23. 06. 2022
Dát tip Lenochod, Kolektiv Lidových Vypravěčů

prázdniny na krku a rozpadne se STAN...ach jo.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru