Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde to jsem ?

23. 06. 2022
3
10
289
Autor
Norsko 1

 

 

Kde to jsem ?

 

 

Všude sračky, samý sračky 

Plavu v nich 

a zalykám se hnilobou 

Lidem okolo 

ty sračky 

kupodivu voní 

a nemají potřebu 

 

zatáhnout za splachovadlo 

 

 

 


10 názorů

Andělka1
24. 06. 2022
Dát tip

Já jsem stále a pořád - ve svém ŽIVOTĚ, dokud si ho smrt nevezme...a řeším, KDO  v tom životě, který patří smrti - jsem.


Andělka1
24. 06. 2022
Dát tip

Souhlas - ne kde jsi. ale KDO jsi....:-))


Alegna
23. 06. 2022
Dát tip

Hádanka? Kdo jsi? je správná odpověď - na sra nej?


Lenochod
23. 06. 2022
Dát tip

Tak už jsem našla tu pozitivní věc! :0)

Z nenaplněných potřeb (např. potřeba zatáhnou za splachovadlo) vznikají pak umělecká díla (např. toto) a z nich potom i další počiny (např. Písmák) a tak vlastně ten hnůj hnojí něco navíc, co by jinak nevzniklo...


Norsko 1
23. 06. 2022
Dát tip

Děkuji


Lenochod
23. 06. 2022
Dát tip

Promiň, musela jsem to rychle odeslat, protože přišla šéfová... Napravuji :0)


Norsko 1
23. 06. 2022
Dát tip

Tip nemám. 


Lenochod
23. 06. 2022
Dát tip

Za skvěle vyjádřený pocit máš můj obdiv a tip :0)

Jinak když se člověku stane to, co tobě, a vidí, že žádné splachovadlo neexistuje, ani hadr a kýbl s čistou vodou, ani žádný způsob, jak se odtamtud vyhrabat, nezbývá mu, než nepřihazovat další... A někdo si to vylepší tím, že na tom najde alespoň jednu pozitivní věc (i když nevím jakou...)


Norsko 1
23. 06. 2022
Dát tip

Začínám tě nenávidět. U mě končíš. Važ si toho


Prosecký
23. 06. 2022
Dát tip Bačkovský

Spadl jsi do žumpy. A pointa?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru