Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co oči nevidí

29. 06. 2022
15
15
390
Autor
Nami 99

Co oči nevidí, to srdce nebolí.

Žena to odhalí, ať je to cokoli.

Co oči nevidí, buďme si jisti,

co oči nevidí, žena vždy zjistí.

 


15 názorů

Alenakar
30. 06. 2022
Dát tip

Leno,

já to všechno vím. Dělám si legraci. Ne ze slepců, ale z některých rčení.


Lenochod
30. 06. 2022
Dát tip

Aleno, slepci často vidí (a cítí) víc, než vidoucí a tak od ani oni od bolení srdce uchráněni nejsou...


Alenakar
30. 06. 2022
Dát tip

Slepci tedy mají aspoň tu výhodu, že je nikdy nemůže bolet srdce. Tip.


Andělka1
29. 06. 2022
Dát tip Nami 99

:-))..PRAVDA PRAVDOUCÍ...


Evženie Brambůrková
28. 06. 2022
Dát tip Nami 99

raději dělám, že nevidím, i když vidím.


Nami 99
28. 06. 2022
Dát tip

Prosecký -

Když se ptali pána, proč si vzal tak malou ženu, odpověděl:

"Vybíraje zlo, volil jsem co nejmenší."

 


Prosecký
28. 06. 2022
Dát tip Nami 99, Kočkodan

Očekávej od ženy vždy to nejhorší a budeš překvapen, jak jsi byl optimistický.


annnie
27. 06. 2022
Dát tip Lenochod, Nami 99

Pro mě je lepší vidět a případně přimhouřit oči :)


aleš-novák
27. 06. 2022
Dát tip Lenochod, Nami 99

co oči nevidí, je třeba nahmatat rukama...


Kočkodan
27. 06. 2022
Dát tip Lenochod, Nami 99

Všeobecně možná ví se,

že když žena odhalí se,

tak to muže vzruší,

chlapi ale tuší –

odhalí-li bokovku,

nevaří už koprovku,

nepere a nechce žehlit,

nepopřeje choti k svátku,

do vztahu se vloudí neklid,

ti dva těžko krotí hádku.

 

Já ti však, Laďo, ku jmeninám vše nejlepší vinšuji. (smajlík s gratulačními rysy)


Lenochod
27. 06. 2022
Dát tip

Ano, tak jsem to přesně myslela :0). Bez přivřených očí to ani nejde... Co však člověka poškozuje, to je lepší odhalit co nejdříve, a zbavit se toho! Já jsem své detektivní nadání zdědila po mamince a někdy to s ní byla vážně otrava - zvlášť, když jsme se snažili udělat pro ni nějaké narozeninové překvapení... To byl nadlidský úkol před ní cokoliv utajit. Proto dnes také dělám, že spoustu věcí nevím, ať si okolí užívá a překvapuje mne ;0) .


8hanka
27. 06. 2022
Dát tip Lenochod

Lenochodík, zo vzťahu, ktorý je zdeformovaný, utekať kade ľahšie, to som urobila a teraz mi je hej...ale sú aj situácie, ktoré nie sú pre život  dôležité, časom skôr úsmevné, tak prečo neprivrieť oko...:)


Lenochod
27. 06. 2022
Dát tip

8hanka: vhledem k tomu, že všechno souvisí se vším a všichni jsme propojeni (všichni jsme forma jedné energie), tak každá žena, která něco nevidí a nezjistí, stejně žije v pokrouceném světě a dříve nebo později se to podepíše na jejím zdraví. Lepší je zjistit a jít jinam, kde může žít ve štěstí a ve zdraví.


Lenochod
27. 06. 2022
Dát tip Nami 99, 8hanka

Přesně tak. A to mne přivádí k myšlence : Nebyl Sherlock Holmes ve skutečnosti žena?

:0)


8hanka
27. 06. 2022
Dát tip Nami 99

poviem Ti, radšej nevidieť, radšej nezistiť, o čo ľahšie by sa nám, ženám,   žilo:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru