Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Majetnická

29. 06. 2022
7
10
245
Autor
Norsko 1

 

 

Majetnická 

 

Být 

jenom tvůj ..

Ohoho !

Takovýho 

bys mě mít 

nechtěla 

Brzo 

bych ti 

zešedivěl 

zestárl 

a umřel 

 

 

 


10 názorů

Čudla
29. 06. 2022
Dát tip Lenochod

A o tom to je. Já tu svobodu v sobě našel. Vždy jsem vybočoval z řady. Ve škole, v práci, ve společnosti. Proto jsem nikdy neměl mnoho přátel. Ale nestěžuji si. Je to má volba.


annnie
29. 06. 2022
Dát tip

:) :) :)

To už snad chybí jen že bys zcyničtěl :) :) :) :) :) :)


Lenochod
29. 06. 2022
Dát tip

A jak to chceš Čudlo udělat, když tě vlastní zaměstnavatel, stát, systém vzdělání, zdravotnictví, pohřebnictví atd. ? Tak, že např. budeš zahýbat manželce? Dosáhnout svobody je nejtěžší oříšek, ke kterému se lidé vždy natahovali, ale málokdo si sáhnul... Myslím si, že pokud nenajdeš svobodu uvnitř sebe, tak ji nenajdeš ani nikde jinde. A když ji v sobě najdeš, už ji máš i uprostřed nejtěžšího žaláře... 


Norsko 1
29. 06. 2022
Dát tip

Tip, čudlo


Čudla
29. 06. 2022
Dát tip Norsko 1

Nechci být  vlastněn. /*


Lenochod
29. 06. 2022
Dát tip

To by s tebou souhlasil i můj nejoblíbenější autor Carlos Castaneda. Podle něj základním předpokladem svobody je vymanit se ze všech vztahů a společenských vazeb, opustit rodinu, vdát se přátel, zbavit se psa... Všechny tyto vazby člověka svazují a svobodu mu neumožňují. Svobodný hledač poznání je vždy osamocený (jako poustevník). Podle něj by člověk měl vždycky dát přednost svobodě před zotročením ve společnosti.


Norsko 1
29. 06. 2022
Dát tip

Svoboda je pro bytí nezbytná jako ranní rosa !


Lenochod
29. 06. 2022
Dát tip

Takže v tvém případě je lepší být sám, když po něčím milujícím boku chátráš, místo abys vzkvétal... A každé tvé sbližování zakončit dalším sbližováním, aby sis mohl namlouvat, že jsi stále v tom sbližovacím věku... Díky tvé básni jsem pochopila cosi o některých lidech, které jsem dosud nechápala... Díky za sdílení :0)


Norsko 1
29. 06. 2022
Dát tip

Přesto milovat


Andělka1
29. 06. 2022
Dát tip

Hezké je i šedivé, stárnutí též hezké i dobrá smrt. Společně přeci. a NEBÝT NIČÍ. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru