Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nutkavý, bezzubý

29. 06. 2022
5
17
284
Autor
Arthurs

 

Nutkavý, bezzubý

 

povedala mu: Keď som bola malá, chodila som v noci

do spálne rodičov počúvať otca dýchať,

aby som sa uistila, že nezomrel.

Mame som povedala, že ja nechcem vyrásť,

aby som nemusela zostarnúť a zomrieť.

povedal jej: No vidíš? To je tá trauma. ...

Artur, ja s tebou vo všetkom súhlasím,

ale prečo do mňa toľko hustíš?

Lebo ja sám to riešim.

Ty sám sa potrebuješ uistiť?

Áno.

 

 


17 názorů

Arthurs
03. 08. 2022
Dát tip

nevadi, že nevieš, nebudem vysvetlovať, nie je to až tak dôležité, ďakujem :)


fjorda
02. 08. 2022
Dát tip

Nevím proč nutkavý a bezzubý, ale jinak super :)


Arthurs
02. 07. 2022
Dát tip

dobre, fajn :) dik


yss
02. 07. 2022
Dát tip

Pomohlo...oveľa celistvejšie a nerušivé


Arthurs
02. 07. 2022
Dát tip

dik za tvoj pohlad yss, stále to ešte riešim, uvidim, teraz momentalne to mam tak (zase som to updejtol) :)


yss
01. 07. 2022
Dát tip

No neviem, ako celok to na mňa pôsobí dosť rozpačito, mám skoro podobný názor ako e.e. Úvod bol fajn, ten beriem..a prehltnúť ich...toto je trauma, sám to riešim, ako inak sa uistiť?... zrýchlená moja interpretácia..ono, pre mňa asi hlavný problém je istá nekompatibilita textu, nie v rámci obsahu, ale asi v spracovaní...po úvodnej sloke nasleduje ok celkom "dojemný" prozo príbeh, ale ten záver je roztrieskaný...hustíš do mňa / kde to bolo, z textu to ku mne neprešlo../ jednoducho ten "dialóg" v závere nie je vhodným riešením, v tejto polohe asi nie... Možno by bolo fajn začať voľným , vsunúť tam príbeh / ak ho už potrebuješ / a možno opäť končiť voľným..prípadne to nejako lepšie zapracovať do seba ..


Arthurs
30. 06. 2022
Dát tip annnie

dik :)


annnie
30. 06. 2022
Dát tip

Za mě o.k. Ovšem pro mě je v tom podstatnej ten závěr...


Arthurs
30. 06. 2022
Dát tip

ano, začiatok som viac rozviedol ... :)


annnie
30. 06. 2022
Dát tip

Já mám špatnou paměť, tak nevím, co jsi změnil - myslím, že spíš začátek, ne? Ale pořád se mi to líbí


Arthurs
30. 06. 2022
Dát tip

udejtoval som to .... ta neznam teraz, že či dobre :)


annnie
29. 06. 2022
Dát tip

Tentokráts mě dojal. Tip a.


Arthurs
29. 06. 2022
Dát tip

mam pocit, že to este budem prerabat, dorabať aby to bolo este lepsie, su tam rezervy, aj tvoj pohlad k tomu prispel :)


Arthurs
29. 06. 2022
Dát tip

z tomto pripade su tá žena a Artur na tom cca rovnako, obidvaja sa potrebuju vysporiadat so svojimi tienmi, myslim si, že presne tak ako každy jeden človek, nevidel by som v tomto rozdiely medzi pohlavim a ani čo sa týka šanci na vysporiadanie sa s nimi. .... a hej, ten problem s taniermi poznam, mozem potvrdit, že to funguje, je to vzájomné, diky :)


Lenochod
29. 06. 2022
Dát tip

To by se líbilo psychoterapeutovi Pjérovi la Šézovi, který říká, že ženy se se svými stíny dokážou vypořádávat samy, ale muži je většinou promítají do svých žen.

Za sebe to musím potvrdit - když má můj milý nějaký problém, ve výsledku mám ten problém já (denně na talíři).


Arthurs
29. 06. 2022
Dát tip

podla mna nešiel :) ukazuje ne nieco konkretne, triafa to čo som chcel aspon u mna, nebudem sa o tom velmi rozpisovať, malo by to byt v basni citit, nevadi, diky :)


e.eucrow
29. 06. 2022
Dát tip

záver išiel za mňa trochu do stratena, ale inak fajn. *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru