Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Evžénie z Brambůrkova

30. 06. 2022
1
9
200
Autor
Norsko 1

 

 

Evžénie z Brambůrkova 

 

Můra i královna našich dnů,

píše o smrti a o krtcích 

kterých máme 

plný pole i celou hlavu 

Válka na Ukrajině,

ta 

ji evidentně nezajímá 

Další ubožačka 

dobrovolně 

strkající 

svou hlavu do písku 

 

 

 


9 názorů

Jasně. Měla kolem krku takovou lištičku na klipsu, jako moje babička. :-)


Norsko 1
01. 07. 2022
Dát tip

Růžičková


,,Na tragickej život já jsem pes.":-)))


Norsko 1
01. 07. 2022
Dát tip

Neber to tak tragicky, pohleď na svět s úsměvem 


Děkuji ti, Norsko 1. Jsem potěšena, že jsem byla zařazena na seznam. O kom se píše, i negativně, je pak znám i neznámým.

Pokud jsi to nepochopit, krtek je ten symbolický agresor a my jej pomalu, ale jistě vytlačujeme. Je to zákopnická válka.

Nemohl bys ,,ubožačka" zmenit třeba na ,,pilná žačka"?


Lenochod
30. 06. 2022
Dát tip

Pokud je to tak, vysvětlíš mi to, prosím? Už bych to konečně ráda věděla. Od té doby, co jsem na Písmákovi, mi to pořád někdo píše. Ale nikdo mi nevysvětlí, o co tady tedy jde, když ne o to, o co si myslím, že jde.


annnie
30. 06. 2022
Dát tip

Na Evženii mi nesahej! Ostatně je v odboji a vyvíjí na Putina tajnou zbraň!


Norsko 1
30. 06. 2022
Dát tip

Milý lenochode, ty zjevně absolutně nevíš, o co tady běží


Lenochod
30. 06. 2022
Dát tip aleš-novák, Nami 99, Lerak12

Norsko 1, možná že Evženii válka na Ukrajině opravdu nezajímá, ale jak to víš? To jsi vydedukoval jen z toho, že o ní nepíše? Možná se o tom jen nechce bavit a má k tomu své důvody. Nikdo není povinný o všem mluvit s každým i kdyby to bylo důležité. A co na tom Evženie změní, když se k tomu tady na Písmákovi vyjádří? Možná, kdyby tam osobně jela a řekla nám pravdu, kterou tam na vlastní kůži zažila, pak by možná přeci jen něco změnila. Jenže v téhle zemi znovuzamořené propagandou a cenzurou by ji stejně nazvali konspirátorkou, pokud by tam zažila něco jiného, než povoluje cenzura, a stejně by ji nikdo nebral vážně... A to, co povoluje cenzura, si můžeme přečíst na Seznamu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru