Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Normální nudný ráno, kdy se neděje nic co by se mělo dít ;)

01. 07. 2022
15
20
456
Autor
Aru

Slova tečou po okapech,

z vyčerpání

skáču každej večer z okna,

ale ráno

po horkým slunci

jdu s čerstvou nenávistí

stavět příští zítřky

apokalypsy.

 


20 názorů

Aru
19. 07. 2022
Dát tip

hmmmm, ale bez nich to nejde


bixley
19. 07. 2022
Dát tip

Slova bohužel tečou nejen po okapech, na světě je spousta zbytečných slov...


a za mnou plameny

a svist

... podpaluje nenávist


Aru
04. 07. 2022
Dát tip blacksabbath

hážu ležícího střelce, dík ;))


moc se nehunav.......hoď raději polohu ležícího střelce


Aru
03. 07. 2022
Dát tip

hmmmm, nechodím ven, jen v nutnosti :D


Aru
01. 07. 2022
Dát tip

neboj Evži ;)


Aru
01. 07. 2022
Dát tip

yss, je to jen pocitová momentka, nic velkýho hodné literatury ;)


Tak se nepředři.


Aru
01. 07. 2022
Dát tip

kroupy?


yss
01. 07. 2022
Dát tip

Konečne ma niekto pochvááálil.... neverím...och tak to ja rada, to hej 


yss
01. 07. 2022
Dát tip Gora

Slušný nábeh..mňa by to asi bavilo viac, keby tej "dej" vykonávali slová / tak ako tečú po okapech ... skáču z okna a ráno idú stavať apokalypsy...skoro ľutujem, že si sa im do toho zamiešal.. toť len moja zvrhla interpretácia...možno v závere už tie zítřky apokalypsy...zitrky asi naviac...příští je dosť významovo obsažné...ale plynie ti to fajn, slušný text 


Aru
01. 07. 2022
Dát tip Janina6

jde o pocit, fyzicky nikam neskáču, i když se mi nechce být, není to o důvodu, ale o pocitu, který je bez rozumového důvodu, neboť racionálně si to dokážu zdůvodnit, proč dál existovat, i když to (pro mě) žádný smysl nemá. důvod je právě to co mě tady drží, nemít důvod, odejdu :))

ve světech bez tvarů žádné důvody nejsou a proto je tam tak snadné odejít, mám pocit že jsem nicotou příliš nasáklý, než aby tento svět byl pro mě něčím co by mě naplnilo natolik, aby se mi nechtělo z času načas, víc, nebo míň zmizet ;)


Lenochod
01. 07. 2022
Dát tip

To je také přesně vyjádřeno! Ale jak mi poradil jeden skvělý astrální cestovatel (a také jak učí Carlose Castanedu Don Juan) : zkus udělat cokoliv bez důvodu. Jen pro ten čin samotný. Uvidíš, jak se ti uleví, až zjistíš, že můžeš dělat cokoliv, bez jakéhokoliv důvodu. Jde to ve skutečnosti mnohem snadněji, než s důvodem. Nejvíc člověka nakonec vyčerpává samo hledání důvodů...

Tím si pocvičíš vůli, kterou má normální člověk naprosto zakrnělou, když ke všemu potřebuje důvod.


Aru
01. 07. 2022
Dát tip

díky, někdy prostě není síla žít, k čemu?


Lenochod
01. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Jó Aru, tenhle pocit jsi vystihnul přesně (naštěstí ho nemám moc často). Když přijde, je moc těžké neskákat z okna... Ale jak píše AlenaKar : „Život není peříčko a my bychom toho měli unést "na hrbu" daleko víc.

Také bych chtěla mít nějaké okapy na slova... Dobré pomůcky proti čerstvé ranní nenávisti nacházím v knihách Carlose Castanedy a Armanda Torrese. Dnes se mi to velmi hodilo a zabralo to tak, až jsem zírala! Někoho ty knihy rozloží a někoho naopak zpevní. Já v nich nacházím oporu. 

Tip :0) (Tvé okapy jsou také dobrá pomůcka, vyzkouším je při první příležitosti :0) !)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru