Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka na výstavu

01. 07. 2022
15
25
467

Od 4.7.2022 se otevírá moje pátá výstava maleb a kreseb.

Kafé Karolínka, U Lužického semináře 15. Praha 1, Malá Strana.

Kavárna a cukrárna s karlovarskými zákusky, dobrou kávou, pivem i vínem,

je otevřena denně od 10 do 20 hodin.

,,Jsem architektka a vytvořila jsem tento interiér." Sdělila mi postarší dáma.

,,Tady se nebudou dělat díry do zdí, obrazy budou zavěšeny jen na těch panelech."

,,Ano, to bych dokázala pochopit."

,,Některé obrazy dáme na malířské stojany. Víte, jak vypadají?"

,,Vzhledem k mému věku a tomu, že maluji celý život, přiznávám, že mám doma čtyři stojany a vím, jak vypadají. Já na nich totiž maluji."

        .

 Dovoluji si Vás pozvat na svou další výstavu a budu ráda, když tu najdete něco, co by Vás mohlo potěšit.

Marie Tomková - Evženie Brambůrková


25 názorů

Na datu nezáleží. Jsem ráda, že tě mé obrázky osvěžily.  :-)))


((Ahoj :) 

Byl jsem se v sobotu 16.07.  podívat na Tvou výstavu ( -velice osvěžující pro celý můj den :) ), ,..., a omylem jsem se zapsal s datem 15.07.   (pokud se tedy nepletu teď naopak v tomto :) ) -uvádím to tedy alespoň takto na pravou míru, aby třeba nedošlo  k nějaké nesrovnalosti .. :) (nalistoval jsem přede mnou Alegnu, a nějak mne to spletlo, či co :) )  ))


Děkuji všem za zastavení a tipy.


Jediná možnost je, Ivi, že bych vystavolala u vás, ale myslím si, že tam máte dost vlastních výborných malířů.


Philogyny - mám vebovky  tam je většina obrazů. Dala bych sem nějaké foto, ale nedaříse mi to.


Díky za pozvání, ale má to z ruky....přeji výstavě úspěch!!!!!


Philogyny
04. 07. 2022
Dát tip

Škoda, že jsem tak daleko. Snad budou k nahlédnutí nějaké záznamy?


Budu ráda.


Čudla
02. 07. 2022
Dát tip

Uritě se přijdu podívat. /*


Děkuji ti, Mária, tebe bych tam ráda potkala.


Děkuji, Lído, pokud půjdeš, dej vědět, dáme si někde pivko.


Zeanddrich E. bude mi potěšením.


keď náhodičkou pôjdem okolo, nakuknem a poteším sa***


Alegna
02. 07. 2022
Dát tip

Ráda přijdu se kouknout, co nového, když okolnosti dovolí, těším se a hodně nadšených pohledů tvým obrazům přeji.


Téma: humorné :)

Jsi skvělá

(budu se snažit Tvoji výstavu zakomponovat do programu mých pražských procházek :) ) 


kvaj
02. 07. 2022
Dát tip

:-)


Chválila jsem úmysl :-)


kvaj
02. 07. 2022
Dát tip

Teprve bude, když tam dorazím.


Luboši, to bych chtěla zažít :-)))


Kvaj, to je od tebe hezké, 


Kočkodan
02. 07. 2022
Dát tip Gora, Zeanddrich E., Alegna, Philogyny

Když už se nedělaly díry do stěn, tak ať aspoň udělají tvoje malby a kresby díru do světa. A seminaristé nechť při jejich spatření nadšeně volají: “Ty jsou boží! Ty jsou boží!”


kvaj
02. 07. 2022
Dát tip

Přijdu se podívat.


Díky, Aleši.


Děkuji ti, Ireno.

 


Gora
01. 07. 2022
Dát tip

Díky za pozvání... a ať se obrazy líbí, maluješ krásně.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru