Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Coitus Sanctii

03. 07. 2022
3
6
245

"Jeden sorbet pro kolegyni Cvrčku, začínají přece prázdniny!"

V duši prázdno, však na ústech pěna,

možná jsi podobná jako moje žena.

Než vichru odevzdat frustraci, zlost,

raději mě odstrčí - "řekla jsem: DOST!"

 

A já se vždycky ptám - co ti brání,

v tom břemen radostném odevzdání,

když ne mně, tak jinému svůj náklad dej,

a pak poleť se mnou, vždyť nám je hej!

 

Ne póza, ale potřeba hluboká, nutná,

plachtit Nocí na vichrech Absolutna!

 


6 názorů

Zajímavé .. :)


BTW fascinuje mě ten odlesk na dveřích na fotografii té tarotové karty. Na originálu totiž samozřejmě není, vytvořila ho "anti-distorzní" fukce software mého mobilního telefonu, která (podle mého názoru) interpretuje focený obraz a vrací tam očekávatelné prvky - v tomto případě odlesk, který nikdy neexistoval, protože focený objekt nebyl 3D (dveře z tmavého materiálu), ale 2D (papírová karta s lesklým potiskem). Zmíněný odlesk je tedy sdílenou halucinací mojí a umělé inteligence mobilního telefonu. Fascinující!


Pamatuji si verš:

"Bílej vítr absolutna...

řekni mi má milá,

jakpak chutná.

Pokud jsi ho okusila..."


Ty jsem zrovna ukradl Martinovi Komárkovi z jeho knihy Dřevěná panenka. Četl jsem jí ... když mi bylo devatenáct... na letním jógovém soustředění... jedné takové, která tu byla, a už zase není, a žádná škoda, ale ta propast času, z té mrazí...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru