Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výhybka

04. 07. 2022
8
13
356

Stojím na tramvajové zastávce, je to ta na Andělu, jak tam staví patnáctka a šestnáctka. Jsem jedna z tváří davu, ale přesto se od nich liším. Nikam nenastupuju, nikam nejedu; moje tvář zůstává stejná. Spokojeně se usmívám; přijde mi, že někam patřím.

Můj pocit nabourá uřvaný chlápek v kožené bundě s nervózní manželkou a brečícím kočárkem. Nepohodl se s řidičem, který by měl jít přehodit výhybku, jenže se bojí vylézt z kukaně.

Koukám se na něj, on na mě, zatímco chlápek v bundě mu hrozí pěstí. Ven nevyleze, já se taky nepohnu.

Za námi se štosuje špacír tramvají plný lidí, které právě znehybnil.


13 názorů

Dopadlo to, jak to dopadlo :)

 


Je to zajímavé; -zajímalo by mne ovšem, jak to celé dopadlo :)


bixley
18. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Jojo, takoví lidi mezi námi jsou, neschopní něčím pohnout nebo neustále někomu hrozit. Přesto bych tam očekávala nějakou výraznější pointu.


Biskup z Bath a Wells
12. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

aha, tak aspoň trolejbus ... :D :D


Aru
12. 07. 2022
Dát tip

u nás není metro :D


Odpoutaný Prométheus
09. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

No a co s románem. Kdo má dnes čas na čtení ... jak to je delší, než čtyřverší, jde to do stoupy.


Biskup z Bath a Wells
09. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

děkuji přátelé,

jinak, je to spíš o pocitech, nemyslel jsem asi nikoho konkrétního; napadlo mě to na zatávce :), když ostatní nastoupili, a já ne, byť to byla moje tramvaj... zkuste někdy, doporučuji; seďte celý den na nástupišti metra a napíšete výtečný román :)

 


Je to dobře napsané. Všechno, co člověka přiměje, aby si představoval, jako si představuje tadyhlenc Janina, je dobrá litera-tůra ;-D Třeba je to o nás... a ta tramvaj je tenhle server... a teď už fakt musím budovat kapitalismus, nebo mě namelou do HDP! ;-)


Jamardi
04. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Správný postup: zůstat stát a počkat, až to vyřeší člověk, který je řešením takové situace pověřený. :)

Já jsem se třeba setkala s člověkem, který se bál sáhnout na kancelářského koně. Ležel mu  na stole, já jsem se ho ptala, jestli si ho  můžu půjčit a on řekl, že si ho musím sama vzít a sama položit zase na to místo, že se ho ani nedotkne. :)


Aru
04. 07. 2022
Dát tip

lidi jsou děsiví, jsou dny, kdy nevylezu ani z bytu, abych nepotkak hrozící chlápky :D

rozhodně to dodporučuji každému kdo chce přežít na této planetě, nestýkejte s lidmi!!!!!!!! :D:D


Janina6
04. 07. 2022
Dát tip

Zajímavá zkratka. Povzbuzuje člověka, aby si tu scénu představoval. Představuju si taky, co jí předcházelo, a toho vypravěče, co je asi zač. Může to být, jak to vidí Alena, někdo hrozivě vyhlížející... ale chce se mi vymýšlet mu nadpřirozené schopnosti. Třeba ten řidič vidí svoje vlastní "bubáky"... Nechceš pokračovat v psaní?!?



Alenakar
04. 07. 2022
Dát tip Aru, blacksabbath

Musíš vypadat hrozivě... Chodíš do posilovny? Jsi tetovaný? Máš pásku přes oko?    Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru