Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žižkovský klenák

05. 07. 2022
3
25
478
Autor
Silene

 

Žižkovský klenák
(poněkud zubožená písmácká alternativa kritické Tvárnice)

 

level 1: Prefa Uhříněves
. standardizovaná forma kritiky i veršů

level 2: Dům Radost (Všeobecný penzijní ústav)
. omastek na Rakoduru
. přihlašujte prosím poezii, která vydrží vše

level 3: Zlatý žižkovský klenák
. nedostižná elegance a styl kritiky i verše

 

forma přihlášky: do názvu díla připojte dovětek Klenák
výhra: obdržené kletby
termín: kedykoľvek
porotce: uživatel steady a jeho společnost s nickem omezeným

 

 

 


25 názorů

Merxanta
09. 07. 2022
Dát tip

ano, jsem šťastná, že jsem se k tobě mohla přitovaryšit, drahá Silene. Tvé odkazy jsou skvělé. Teď jsem poprskala Norrise, jak byl na Vánoce u kvajů.

A ty holky na šteklích....áááách .


Silene
09. 07. 2022
Dát tip

Merx, jeho chyba nebo výhra, tak. Musím opravit sama sebe kvůli deklarovanému nezávislému postoji. (Po nocích v ryzím privátu si však budu i nadále pouštět lady in red.)

law, tvé docenění je diadém. Sama jsem se na porotcovy zhodnocující výstupy docela tetelila. 


Merxanta
09. 07. 2022
Dát tip

omlouvá ho, že netuší, jak to je na šteklích ;)


lawenderr
09. 07. 2022
Dát tip Merxanta, Silene

těžká soutěž, těžká ... i já jsem měla co dělat! ... :D Těžce osobní komentáře byly ta nejlepší odměna!  - :* celé pusíkovo company


Silene
09. 07. 2022
Dát tip

Merx, jeho chyba. Když někdo nepozná volavku, ani kdyby na ni močil...


Merxanta
09. 07. 2022
Dát tip

to nevadí, stejně se sám odstřelil


Silene
09. 07. 2022
Dát tip

Merx, myslím, že je to mladší fešák.

trio: kleine Ursache. 


Merxanta
09. 07. 2022
Dát tip

Porotce je v tom jedoucím kočárku?


Silene
09. 07. 2022
Dát tip

Merx: es tut mir leid, jsem jen bezmocným pořadatelem vstřícného, avšak nesubmisivního typu. VSD princip hlavního porotce byl předen vyhlášen. 

Gratuluji k vzniklé hádance. Byla zábava, i když jsem si uhádla třeba jinou tajenku. 


Merxanta
09. 07. 2022
Dát tip

Taky bych nevyhrála, protože si na mě hlavní porodce sedlza. 


Silene
09. 07. 2022
Dát tip

Ještě jsi měl v klubu čestný příspěvek od Norska, ale asi by stejně nevyhrál. 

(PS. Jsem ráda, že v mé životní skladbě, která není pro písmák tím pravým matrošem, a tudíž sem nepřísluší, je ze Zižkova zachycena právě jeho ryzí esence. S díky za kulaté razítko mimoděčného ujištění.)


Silene
05. 07. 2022
Dát tip

(ps. a čekám, kdo si všimne, že Žižkovský klenák nemá stanoven žádný časový limit, tudíž je věčný, případně nickem neomezen = úchvatná orezlá želežničářská brzda je metou zcela nedohlednou)


Silene
05. 07. 2022
Dát tip

omlouvám se, než jsem se opravila, Luzz odpověděla, pořadí je obrácené asi. 

Luzz, můůžeš kritizovat! Výhru už mám. 


Silene
05. 07. 2022
Dát tip

V zásadě metou této hry v rámci oblíbeného písmáckého biohazardu je umožnit kritizovat a podstrčit k tomu nějaký vlastní pěkný verbální klenák, dát jej kritikovi v plen.

Vyhlásit nejlepšího kritika mě bohužel vlastně vůbec nenapadlo, neboť porotcem je jmenován pouze jediný. Potud k mému dosavadnímu mentálnímu limitu.

Tvůj nápad je skvělý! Hrajeme! Bude-li s čím.

Výhrou... no, klenák asi nebude, ale mohu nabídnout na příklad zkorodovanou železniční brzdu. 

Nejsme tady totiž na dráze, abychom pořád něco někam posunovali. (volně: T. G. / Jinovata)

 

edit. na příklad (hrozný nešvar, ignorovaná dvouslovná předložka)


Luzz
05. 07. 2022
Dát tip

tak jo, dík za vysvětlení

akorát teď nejsem schopna ze sebe vymáčknout nějakej souvislejší text 

natož pak báseň

ale vedu v parnosti - i borovičku!


Silene
05. 07. 2022
Dát tip

Luzz, chápu, žes zcela bystře odvíjela od zmíněné analogie s kritickou Tvárnicí. Jsi totiž výtečná!

My však nehodnotíme kvality kritika (podoba soutěže je totiž poněkud zubožená), my si svých kritiků pouze vážíme, úslužně se jim klaníme, no anebo taky pěkně kecáme. (My: plurál majesticus)

Já si svého kritika zrovna vážím. 


Silene
05. 07. 2022
Dát tip

Luzz, kdeže!

Ty pokud chceš hrát, přihlásíš báseň, analogicky jako u LitBoru klíčovou lemmu umístíš v závorce k názvu. Přiřadíš v prologu kategorii/level, zde v Žižkovském klenáku tak činíš, ježto si chceš vybrat, jak budeš hodnocena. Viz seznam kritérií.

V levelu 1 a 3 děj se vůle boží, zda ti někdo tvé autorské dílo zhodnotí. (Ano, můžeš libovolnou báseň rovněž hodnotit.)

KLENÁKEM je však LEVEL 2. 

Zde budiž tvé vložené dílo zhodnoceno porotcem steady a tvou výhrou budiž tento komentář. 

Hodnocení samotných kritik nebylo dosavadní součástí oficiálního plánu, ale jistě v něm není nikomu bráněno, tedy s výjimkou eventuálně zablokovaných entit. 


Luzz
05. 07. 2022
Dát tip

takže se hodnotí samotný kritiky? stačí, když okomentuju básně, co mají v názvu (Klenák)? anebo musím ještě napsat nějaký svoje dílo?

chápeš, doptávám se... chci ten klenák... když už jsem mizerná básnířka, tak chci být alespoň "level 3" literární kritička


Silene
05. 07. 2022
Dát tip

steady: Ty nic nepřihlašuj. Jen hodnoť. Ring je volný. Kde uvidíš (Klenák), KOMENTUJ. 

Level 2 je pro Tebe, pane porotce.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru