Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plumlovský dýchánek

01. 06. 2002
0
0
2008
Autor
wqw

Rád bych Vás všechny pozval na takový malý festiválek, který se koná v mém nádherném rodném městečku.

Festival „Plumlovský dýchánek“

 

Divadelně-historicko-hudební setkání

na zámku Plumlov (okr. Prostějov)

 

pro veřejnost 29. června 2002

 

pro účastníky celo-víkendové akce
28.-30 června 2002

(zámecké vstupné)

 

 

 

První eko-charitativní festival pro širokou veřejnost pořádaný ZČ Hnutí Brontosaurus Modrý kámen ve spoluprácí s městem Plumlov, neziskovými ekologickými organizacemi okr. Prostějov a dalšími organizacemi jednotlivci. Patronem festivalu je senátor Robert Kolář. Všichni účinkující a organizátoři se vzdávají jakéhokoliv honoráře. Výtěžek z této akce bude věnován na pořádání brigádnických akcí pro mládež zaměřených na přímou pomoc životnímu prostředí, k záchraně zámku Plumlov a jeho okolí. Všechny atrakce pro děti, mládež a dospělé v areálu zámku jsou v ceně vstupenky. V případě nepřízně počasí proběhne festival přímo v prostorách zámku Plumlov.

 

Podpořte tuto akci svou účasti na ní, nebo alespoň symbolickým zakoupením vstupenky.

 

Účast v programu (v sobotu 29.června 10 - 22 hodin) přislíbili:

ü      Hudební skupiny OKO (folk), Klezmer kvartet (židovská hudba), The originál Eintopf jazz band (jazz), V.S. Kanalka (folk, rock, pop), Pěšky za vozem (historické balady)…

ü      Písničkáři Žofie Kabelková, Petr Sedláček, Martina Trchová, Tereza Terčová…

ü      šermířské skupiny Ordo Draconis Brno, Braná zemská hotovost Olomouc, Hisdružák Poustevník Cimburk, Peritus Prostějov, Adorea Olomouc, Pokoutní šermíři z Helfštýna…

ü      divadelní skupiny Re(de)generace, DS při ZUŠ Prostějov, Podhradské divadlo a ZUŠ Plumlov, DS Apřece ZUŠ Němčice n.H., Moje divadlo Prostějov, Spektákl Olomouc… a další

 

Doprovodné programy:

ü      lidové tržiště s řemeslnými výrobky, středověká hospůdka, zbrojírna, kovárna, hrnčírna

ü      výstavky ekologických a příbuzných neziskových organizací, expozice muzea Prostějov  

ü      výstava zvonů z dílny paní Dytrychové, starobylých ornátů, obrazů, historických zabraní

ü      střelba z luku či samostřílu, odzkoušení historických zbraní, kurz šermu, ohňové vystoupení

ü      jízda na koních (Helios Mostkovice), mini ZOO (poník, mini kůzlátka)

ü      lanová překážková dráha, drobné tvořivé hry a eko-hry pro děti mládež i dospělé 

ü      čajovna, večerní povídání o čajích s čajovým obřadem Kung-fu……..  

 

Za pěkného počasí si program můžete doplnit koupáním na blízké přehradě či procházkou lesem.

 

 

 

 

Vstupenky:

Cenu vstupenky berte spíše jako Váš dar, kterým nezištně napomáháte k uskutečnění víkendových brigádnických akcí mládeže, zaměřených na přímou pomoc životnímu prostředí a k  záchraně zámku Plumlov.

K vstupence na akci dostanete u zámecké brány kupón na slevu při zakoupení hlavního jídla v zdejší restauraci, kupón na střelbu z luku či samostřílu…

Vstupenka na tuto akci může být pěkným dárkem vaším dětem za vysvědčení, pozorností přátelům, možností k setkání s kamarády, či malým klíčkem k otevření letních prázdnin.    

 

Typ vstupenky

 

Sobota

Víkendová „Zámecká vstupenka“ (na víkend 28.-30.6.)

(navíc 2 noclehy, 2 obědy a noční posezení u ohně)

Dospělí

70,- (55,-)

230,-  (190,-)

 

Studenti, vojáci ZS, důchodci

45,- (35,-)

200,- (170,-)

Školáci do 15 let

30,- (20,-)

150,-  (130,-)

Dětská

0,-

---

Speciál 6029

Zaměstnanci voj.útvaru 6029 Prostějov - 10% sleva ze vstupného

Vysvětlivky:

(  ) v závorkách – ceny v předprodeji (od 1. do 23. června) v internetové večerce Habro, Hliniky 4, Prostějov 

(po-pá 8.-20, So 9.30-11.30, ne 16.-20), v Informačním středisku u prostějovské radnice (po-pá 8-17).

    Dále si je můžete objednat (hlavně zámecké) na níže uvedených kontaktech na pořadatele a platbu provést poštovní poukázkou na adresu Petra Orálková, Čs.odboje 9, Prostějov 6 – Vrahovice, 79811, nebo po předběžné dohodě na účet číslo 170138774/0300 (ČSOB, název účtu je ing.Robert Kubáň). Jako variabilní symbol uveďte své rodné číslo.

Dětská – vstupné dětí menších než jednoruční hukvaldský meč a mladších 6-ti let je zdarma.

Zámecká (Jen omezený počet !) – je speciální vstupenka pro ty, kteří chtějí s účinkujícími pobýt na Plumlově po celý víkend, tedy od pátku 20.00 hod. do neděle 13.00 hod.

 

Pro účastníky z větší dálky, či pro ty, kteří chtějí na zámku a v jeho okolí strávit celý víkend je připravená zámecká vstupenka, která kromě vstupu na sobotní festival zahrnuje ubytování (dvě noci) v prostorách nízkého zámku a v tělocvičně místní ZŠ  (vlastní karimatka a spacák podmínkou), dva skromné zámecké obědy a účast na nočním posezení u ohně s účinkujícími a organizátory. V případě potřeby budou zajištěny místa pro vaše stany v blízkém kempu (místo na stan není v ceně).

 

 

Pořadatel Základní článek Hnutí Brontosaurus Modrý kámen

Ing. Robert Robby Kubáň tel.: 0603/ 375481 (nejlépe po 16.00 hod.)

 sl. Petra Pírko Orálková  tel.: 0776/ 712 207 a 0508/ 360 962 (odpolední hodiny)

E_mail: dychanek@brontosaurus.cz

http://modrykamen.brontosaurus.cz, www.habro.cz/ekologie

                 

Akci sponzorují:                 Senátor Robert Kolář, Město Prostějov, Město Plumlov, Hnutí Brontosaurus, Internetová večerka HABRO, Restaurace Pácl, Hostinec U Rudolfa, Restaurace Gambrinus s barem U všech čertů, SINCO Olomouc–FOTO Žižkovo nám.7 Prostějov, Karel Otruba – firma PROFI,  ZŠ v Plumlově, všichni uvedení i neuvedení účinkující a další … (nadále aktualizováno !)  Všem děkujeme.

 

Mediální partneři:      Prostějovský týden, Server www.folktime.cz, Rádio Haná, Rádio Olomouc


Keba
25. 06. 2002
Dát tip
pane kdybych to věděl dřív tak bych přijel, ale my už máme domluvenou bečku no a jelikož mě znáš, tak víš, že se bez piva neobejdu tak si tam užij ave keba

wqw
20. 06. 2002
Dát tip
No festiválek se blíží, přijdte určitě.....

wqw
10. 06. 2002
Dát tip
Lidi, jejda...vždyť je to opradu dost dobrá akce, přečtěte si pozorně, co všechno můžete vidět. Ta divadla jsou skvělá a vše odstartuje rána z děla. můžete se mrknout na podzemní konírnu pro čtyřicet koní. Podívat se do nově otevřených expozic Plumlovského zámku a potkat zajímavé lidi. Tak sakryš Moraváci nezklamte mě.....

wqw
10. 06. 2002
Dát tip
Lidi, jejda...vždyť je to opradu dost dobrá akce, přečtěte si pozorně, co všechno můžete vidět. Ta divadla jsou skvělá a vše odstartuje rána z děla. můžete se mrknout na podzemní konírnu pro čtyřicet koní. Podívat se do nově otevřených expozic Plumlovského zámku a potkat zajímavé lidi. Tak sakryš Moraváci nezklamte mě.....

Kidousek
03. 06. 2002
Dát tip
vypadá to jako velice dobrá akce :o))))

ofčátko
02. 06. 2002
Dát tip
hm, hm, hmmmm...to nevypadá vůbec špatně ! díky za upozornění ! :o)))))))

Nuitík
02. 06. 2002
Dát tip
ofčí, já už tu byla..ale Prostějov je mi z ruky :o( no a vám taky, ne, to...

JosefTupý
01. 06. 2002
Dát tip
wow.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru