Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

2.kapitola Pán z vězení.

16. 07. 2022
3
1
171
Autor
Bath

Kapitola 2 -Pán z vězení.

Děvče velmi malé,chodící do školky,hraje si v pokoji.Je tam sama,přestože má mnoho sourozenců.

Bath si vzpomíná,že v jejím věku nemohli být mladší sourozenci ještě na světě,ti dospělí už vyletěli z hnízda.

Rodiče dívky mají návštěvu.Popíjejí alkohol,kouří Marihuanu,vesele se baví.Vypadá to,že velmi oslavují.

Do pokoje osamělé dívky přichází velmi hubený,potetovaný muž s pivem v ruce.Bath si nepamatuje tvář muže.

Pán z vězení: Ahoj princezno ....hraješ si?

Dítě: .....Mám panenku,koukej jaký má šaty.

Pán z vězení:...Hmmm krásnou Brabínu máš,vím,že máš ráda panenky.Přivezl jsem ti překvapení,chceš ho vidět?

Dítě:.....Chci,chci,chci co jsi mi přivezl?

Pán z vězení:.....Odhaluje růžovou krabici,schovanou za zády s barbínou od Matella a čokoládové bonbony.

Dítě:......Jéééééé ta má taky ohejbací nohy i ruce a dlouhý vlasy.Jéééé ona má sponky a má hezký botičky.A tady má ještě jedny botičky koukej.Tady je hřeben,budu jí česat.

Ale to oblečení se mi nelíbí,vypadá jako paní ošklivá a zlá,má kostičkovanou sukni.(Barbína má oblečení jako uřednice nebo byznysmenka)

Já jí dám tyhle šaty ,co má ta druhá panenka.(Dítě v záchvatu radosti,rozbaluje čokoládové bonbony).

Velmi miluje čokoládu.

Dítě : (Sleduje upřeně pána z vezení.....Ty máš všude obrázky,tady na krku koukej se tady más namalovanou paní).

Pán z vězení: No to já jsem byl dlouho pryč,ve vězení tam mi to kamarádi namalovali.

Víš co?Uděláme z tebe taky princeznu jo?

Dítě : ....Jo,jo,jo budu taky Barbína.

Pán z vězení: Najdeme nějaký hezký šatičky,co nosíš do školky,když se fotíte.

Dítě: Tak jo,já je najdu......Otevírá v rychlosti skříně,prohledává šuplíky,vyhazuje oblečení,najde retrošaty co nosí do školky na focení.

Pán z vězení: ....Tak já ti pomůžu svléknout panenku,at nemá ošklivou sukni jako zlá paní.Sundám jí kabátek,ty si ho taky sundej.Budeš jako barbína.

Dítě : Muže poslouchá na slovo,nemá rozum,jenom emoce.

Dítě: ....Sundavá si tričko.

Muž: Pojd si hačnout vedle mě na postel,aby tě neboleli nožičky ano?

Dítě:.....Sedá si nahé do půli těla vedle muže,vidí ,že těžce oddychuje a rozepíná si poklopec.

Muž: ...Hladí dítě po holých zádech,má rád dětskou kůži.(Lahev s pivem se vylije do postele.)

Jsi šikovná holčička,ted panence sundáme sukni a ty si sundej tepláky.

Dítě:.....Mlčí,je nervozní,všímá si ,že muž změnil ton hlasu,jako kdyby šeptal a chraptil.Pán jí nechce vrátit barbínu.

Chce aby odešel z pokoje a vrátil jí tu hračku.

Pod tíhou úzkosti,urychlit situaci,sundavá si tepláky.Jak jí muž radí.(Dítě má zřejmě stockolmův syndrom od rodičů).

Muž: ...Stále dítě hladí po celém těle,neptá se zda chce svléknout spodní prádlo.

Dítě: ...Nechce si sundavat kalhotky.Bath si pamatuje,že měli mráčky a červená srdíčka.

Takticky mlčí,má úzkost.Máma je opilá,nikoho nezajímá,co dělá v pokoji.Musí poslouchat.

Pán z vězení: Zajímá se o dětskou vagínu a zadek.Stále dítě osahavá a ukájí se.

Dítě .....Drží v ruce barbínu ...................

Autorka:.....Děkuji za přečtení ....brzo bude kapitola č. 3 s názvem Bratr.


1 názor

to je des


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru