Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za panelovým domom

17. 07. 2022
15
8
376
Autor
e.eucrow

Je to ťažšie, než sa zdá.

Ak si nedám pozor, postavy

mi ožijú priamo pod klávesnicou.

V prízemí sa už vychovávajú nové generácie.

Hra tak môže nerušene pokračovať ďalej.

 

Hurhaj cestnej premávky je stále štylizovaný,

rovnako ako moja doterajšia chôdza,

trávnik či futbalová lopta,

do ktorej ešte pred chvíľou kopala skupina detí.

Teraz je ticho. Vyhrá ten, kto ostane na ihrisku a nepohne sa.


8 názorů

Silene
19. 07. 2022
Dát tip pasažier letu 1978

(Ještě mě okrajem napadlo, že v čj by ze zvukomalebného hlediska mohl mít hurhaj ekvivalent třeba v... lemmě virvál.)


Silene
18. 07. 2022
Dát tip

To je úplně obyčejné štronzo. A takhle by se jeden nechal napálit (ako lopta). Obohatila jsem se o povyk, slovíčko jak lusk, pane jo. 

Jde vnímat také jako dg. strnulost, vzájemnou strnulost obou výjevů a lokalizaci v předložce pod chápat jednoduše vertikálně, coby pohled z okna od pracovního stolu po příchodu do určeného (stylizovaného) interiéru. Vlastně analogie zamrzlé obrazovky, akorát v podobě výhledu z okna. Čekání. Hlavně ať to... nespadne a člověk nepřijde o neuložená data.  


e.eucrow
18. 07. 2022
Dát tip

vdaka za komentáre. :)


atkij
18. 07. 2022
Dát tip

jak dlouho?... dokud se sám nestane součástí něčí či vlastní hry?

Realita versus virtuální svět...záleží v jakém poměru jsme její součástí.

Možná si pro sebe interpretuji mimo autorův záměr. Ale líbí se mi větší čtenářská prostupnost, než je u tvých textů obvyklé. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru