Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapitola 3. Bratr

17. 07. 2022
3
2
189
Autor
Bath

Začarované hračky čarodějnice Bath -kapitola 3.Bratr

Časně ráno ozívá se křik matky z chodby bytu.Kde opuštěně přebývá nevlastní bratr romské národnosti.

Matka : ...Ty zasraná černá hubo,už jsi zase pochcal celou postel,zase jsi se pochcal kriple jeden.

                Kdo to má po tobě pořád prát?Ty si to vypereš sám v ruce.To se ty parchante dementní neumíš jít normálně v         noci  vychcat na záchod?Neumíš ty svině cikánská?Neumíš?Tak já tě to naučím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bratr :......Křičí,pláče,křičí uzkostí,křičí bolestí,křičí na sousedy,ale nikdo ho neslyší,sousedé dělají,že neslyší.

                Slyší jen sourozenci a čarodějnice Bath.

               Sourozenci jsou velmi malí,nemají rozum jakkoliv zasahovat.Snad se i bojí matky.

 Matka :....Bere nasadu od koštěte a mlátí s ním bratra přes celé tělo až jej zlomí.

 Bratr :.....Křičí,pláče,má odřená záda,zešílel uzkostí.Bratr je duševně narušený(mentální retardace)

 Matka:.....Sundavá pásek z věšáku na bundy a svihá s ním bratra po obličeji.Bratr je ještě dítě cca 8 let.

 Bratr :.......Křičí ,sténá,pláče,je výsílený.

Matka : ...Křičí,že je to zasraný cikán -fackuje ho a tahá za vlasy.

Ve dvěřích se objevuje malá Bath.......mami bráchovy teče krev.

Matka:.......Zalez do pokoje a nestarej se,nebo ti taky jednu střelím.

Tato scéna se opakuje každé ráno.

Bratr stejně jako Bath jako jedinný z tolika sourozenců trpí těžkou duševní poruchou zvaná hraniční porucha osobnosti.

Bath nemůže v noci spát,má otevřené oči.Ví,že ráno se probudí za křiku matky a bratrovy krve.

Každý večer jí potká spánková paralíza a astrální cestování.

Pozn.autorky (Spánková paralíza je stav vyčerpaného těla,kdy člověk douhodobě nespí ).

Chcete další kapitolu?

Další kapitola se jmenuje Bratr a Bath.

Děkuji za přečtení.

 


2 názory

Bath
18. 07. 2022
Dát tip dievča z lesa

Už mi zbývá asi jen 7 Kapitol :-).


veľmi smutné, ťažko sa to číta ... v svete ľudí sa dejú divné veci ... rada si prečítam ďalej***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru