Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapitola 4. Bratr a Bath

18. 07. 2022
3
0
144
Autor
Bath

Začarované hračky čarodějnice Bath-kapitola 4. Bratr a Bath.

Brácha je šílený,když přiletí hmyz,dostane záchvat,že by to nikdo nepochopil.

Ale jednou se rozhodnul,že zachrání malou Bath ,před jejím vlastním záchvatem,kterej by taky nikdo nepochopil.-(Pozn. on měl vobčas velké ochranitelské ambice vůči sourozencům.)

A vzal za nohy velkého pavouka,co si klidně seděl na zdi u mé postele.

Malá Bath byla v šoku,že její malý bratr nemá žádný záchvat.

Bath: ...Ten pavouk tobě nic nedělá?Nekousnul tě?Ty se nebojíš?

Bratr:....Ne omotal mi nohy kolem prstu.Vyhodím ho z okna.

Bath:....Já se na něho taky skusím podívat hmmm moc se mi teda nelíbí.Hele tady je další pavouk,já ho taky zkusím chytit za nohu a vyhodit z okna. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Bath: ...Má záchvat,křičí na bráchu at jí sunda pavouka z ruky....Takový to,když si vodletíš do jiné dimenze afektu.

Po hysterickém záchvatu Bath,odcházíme s bráchou raději ven a bez dovolení.Doma stejně nikdo nebyl a nemuseli jsme se vůbec ptát,jestli můžeme ven.Neměli jsme žádná pravidla,hranice ani systém,kdyby jsme odešli o půlnoci,také se to jednou stalo....nikdo by si toho nevšimnul.

Zevlovali jsme po ostrově a hledali poklady.

Z dálky se k nám blíží místní kluci.(Naši vrstevníci).

Neměli rádi bráchu,vůbec nevím proč,asi že byl cikán a ještě retardovaný.A neměli rádi ani mě,možná protože jsme socky a můžeme chodit ven kdy chceme.

Možná si o naší rodině povídala celá vesnice a jejich rodiče jim řekli ,at se s námi nekamarádí,tak je prostě poslechli.

Kluci už jsou téměř u nás .Už je známe.Dělali jsme ,že je nevidíme,nebyli jsme s bráchou sehraná dvojka,jako třeba se segrou.(Stejná situace se opakovala s devcaty z ostrova,jen segra byla tak dobrá,že je vzdycky vsechny zmlátila ,dodneska je sestra dost drsná :-D Ale hodná)

Zůstali jsme na místě a čekali až projdou kolem nás.

Naši nepřátelé se přiblížili a volají na nás.

Sockyyyyy,špííííínyyyy,hele máme tady tu debilku,co má samé pětky ha,ha,ha negramotka.A její hysterickej brácha,co se pochcává ha,ha,ha.

Dva negramoti,socky,sockyyyyy.Budete nás poslouchat na slovo.

Chytněte ho pod krkem at se nehýbe.Kluci drží bráchu pod krkem a přikazují mu .

Te pochčiješ tenhle strom a potom to po sobě olízneš,je ti to jasný!!!!!!!!

Dělej udělej co ti poroučím,nebo dostáváš do držky.

Bath: ...Já to řeknu mámě a tátovy.

Ty budeš žalovat ?To zkusíš a dostáváš taky.

Bratr:......Močí na strom.

Situace se zvrtne do násilí,kluci nařídí bratrovy aby olíznul strom s močí.

Bath:....neví jestli mám křičet nebo utíkat a nebo brečet.Rozhodne se pro útěk.

Ale nepodaří se jí přeprat 3 kluky.Tak jí za trest nechávají jíst hlínu ze země,aby nežalovala a nekřičela.

Toto se opakuje často ,pokud jsme společně s bratrem venku.

Děkuji za přečtení v příští kapitole 5. bude název ....Rodiče si vyřizují účty.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru