Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kopanice

20. 07. 2022
12
14
357
Autor
cassy

Na svazích Bílých Karpat

uhrančivě umírá slunce

Probuzené paličky jablek

bubnují na blánu země

než zakutálejí se do ticha

 

Pod stromem na obzoru

unáší rytmus tělo ženy

do světa dávných magií

To bohyně ze Žítkové

hájí nás před uřknutím


14 názorů

krásné obrazy...


cassy
26. 07. 2022
Dát tip

díky za komentáře...vlastně to byla taková pohlednice z dovolené...


Luzz
25. 07. 2022
Dát tip

pro mě hodně popisu, málo atmosféry. přijde mi to jen jako pohlednice, sice hezká, hezky vymalovaná, vyfocená - ale pořád jen pohlednice.


Alenakar
25. 07. 2022
Dát tip Gora

Napojuji se z knihovny a často slyším od výdejního pultu, že Žítkovské bohyně jsou populární a stále žádané.  Tip.


cassy
23. 07. 2022
Dát tip

díky blackie...je to kraj nahoru, dolů...kraj oblinek a dechu s tlukoucími křídly...původní kraj ze starých obrazů...


https://dbcsx3kp2k1lc.cloudfront.net/…718 :-))))....doufám, že jsem se obrázkem trefila..ty mně básní ano


cassy
22. 07. 2022
Dát tip

díky an., možné je úplně všechno...a pak jsme ještě navštívili Ivachnovou, kousek od termálů v Bešeňové, Jasnou pod Chopkom a Oravský Biely Potok...na každém místě tak dvě tři noci...


annnie
22. 07. 2022
Dát tip

Jéje, to jsme se tam mohli potkat... Anebo - kdo ví, možná jsme se potkali a s úsměvem pozdravili a netušili, kdo jsme... Taky mě to tam okouzlilo, ale než já to zpracuju, to bude ještě trvat...

Moc pěkné, tip a.


cassy
21. 07. 2022
Dát tip

díky za přečtení a komentáře...týden v Moravských Kopanicích se nevejde do řádků...ani ten genius loci...knihu pí Tučkové jsem četl cca před třemi lety...a znovu ožívala...


velice hezké :)

((P.S.: ..na svahy Bílých Karpat mám (pouze?) tu vzpomínku, že cca před 20 lety jsem tam (s docela těžkým osobákem) dostal smyk na zasněžené vozovce,..., a skončil s autem v příkopě (naštěstí tam byla měkká závěj :) ) ))


Lerak12
21. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Krásně, tak psát básně. Bezva počtení.


gabi tá istá
20. 07. 2022
Dát tip Gora, Zeanddrich E., lawenderr

na svahoch Bielych Karpát sa pasú aj kozy mojej dcéry, z osady Vlčí Vrch sa ľahko zbehne dole do Žítkovej do krčmičky


Gora
20. 07. 2022
Dát tip

Trefné, cassy...


atkij
20. 07. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

...tento kraj osobně neznám...pouze z knihy K. Tučkové...přesto jakobych tam byla...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru