Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mená

22. 07. 2022
4
8
235
Autor
Canus

 

 

Čoskoro ich zabi pre zvuk,

keď pod svojou jazvou

žiadnu ranu necítia.

Žiadnu Veľkú, ľútosť

vyberajú kruto

z nečítaných azbúk.

Ak číhajú vlci, žiaľ,

žiaľ na spätnú väzbu.

 

 


8 názorů

yss
24. 07. 2022
Dát tip Silene

Veľká, ako Veľká Morava, Konštantín a Metod- pekne!


Silene
24. 07. 2022
Dát tip

slečna sluka: staroslověnština, to je čupr interpretace. Když čtu yssin komentář, neboť musím, nic mě aktivně nenapadá, došlo mi, že Veľká by mohla být... iluminovaná iniciála. Majuskule. Jo, tohle je dobré, fakt, takový výklad. 


Canus
23. 07. 2022
Dát tip

Ďakujem aj tuná.

yss, záludnosť ma sprevádza na cestách. Pekný komentár. 


yss
22. 07. 2022
Dát tip

"kto ostrí, prenikne".. taký až záludny text, mätie ma v tom odkaz na Veľkú / PP/..ten začiatok sa mne naopak celkom páči / skoro ako "vyhorenie",prípadne až možno "obrnenosť"..a jediný prejav "slabosti" alebo existencie je zvuk-hlas../ vlk ako útočník, alebo dvaja vlci v nás? / Neviem, každopádne baví ma tá neobmedzenosť..


Canus
22. 07. 2022
Dát tip lawenderr

lawenderr, chytro robíš, ja sám si preventívne neverím nič. 


lawenderr
22. 07. 2022
Dát tip

Trošku mi vadí ten zvuk  - že není k ničemu přivázaný - jen tak letí a není slyšet (teda u mě) - zbytek ti věřím :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru