Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přidejte se k projektu „Poetického klubu“

22. 07. 2022
5
10
359
Autor
Rogner

Zdravím všechny, začal jsem před více než rokem s podcastem "Báseň na každý den", ke kterému vznikl postupem času ještě druhý "Poetický klub".

Rád bych vyzval ty, kteří by měli zájem se podílet na jeho rozvoji, aby se podívali na https://www.poetickyklub.cz/basen-na-kazdy-den/pridejte-se-k-projektu-poetickeho-klubu, a pokud byste měli nápad, jak se zapojit, dejte mi, prosím, vědět na info@poetickyklub.cz.

Děkuji moc, Roman Rogner

https://www.poetickyklub.cz


10 názorů

Rogner
27. 08. 2022
Dát tip Gora

Děkuju moc @Gora za první nahrávku, mám z ní velkou radost. Kdo by se chtěl přidat se svým čtením, napište mi na info@poetickyklub.cz. Můžete číst svoje i básně jiných autorů.Těším se, že nás bude víc, kdo budou na Poetickém klubu číst. Děkuji!


Gora
27. 08. 2022
Dát tip

K výzvě jsem se přidala svou nahrávkou pro Poetický klub /omluvte začátečnické nedostatky/:  https://www.poetickyklub.cz/basen-na-kazdy-den/jaroslav-seifert-kopule-hvezdarny-nemocnice-v-motole/ 

 


Rogner
02. 08. 2022
Dát tip atkij

@atkij děkuju! Pro mě to je také každodenní objevování, včetně zajímavých autorek z Vysočiny :-) 


atkij
02. 08. 2022
Dát tip Benetka

... velmi ráda a často vkládané příspěvky sleduji, neboť tolik autorů prostě neznám a mám možnost se nechat zlákat, obohatit, dozvědět se... Obdivuji ten pravidelný záběr do poetického světa, který mi přijde nekonečný:)

A samozřejmě také děkuji za již uskutečněnou rozhovorovou příležitost:)


Rogner
02. 08. 2022
Dát tip

@Silene Jandla mám hodně rád, stejně jako Josefa Hiršala a Bohumilu Grögerovou. Doporučuju výstavu Setiny v Praze.


Silene
01. 08. 2022
Dát tip

Kvituji připomínku Ernsta Jandla a jeho Mletpantem v překladu Josefa Hiršala a Bohumily Grögerové. 


Rogner
25. 07. 2022
Dát tip Gora

Děkuji za vaše ohlasy. 

@Alenakar - není třeba se bát, prozradit se je důležité a dobré!


Alenakar
25. 07. 2022
Dát tip

Zajímavý projekt... Kdybych se nebála, že se svým hlasem prozradím, zúčastnila bych se.


Silene
23. 07. 2022
Dát tip

S díky za informaci, autorův projekt vedu v patrnosti. 


aleš-novák
22. 07. 2022
Dát tip Benetka

dobrý počin. v covidové tobě jsem posílal každý den nějakou glosu nebo vtípek na fb, aby si čtenáři zlepšili náladu...ale systematicky na tom nijak nepracuju...:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru