Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jiné krajiny

23. 07. 2022
13
15
403

Červenec 2022

schody do nebe

jsou hotový očistec –

lidí jako v pekle

 

 

osmdesát let po válce

se zpotím

u automatu na kafe

 

 

vykydali jsme

co zbylo?

domov můj

 

 

maje před sebou

Rimbauda v barokní paruce,

hledám Kafku na pobřeží

 

a můj vnitřní břídil

se směje –

ústa plná

karlovarských knedlíků


15 názorů

Díky, Blackie...


fíha......líbí se mi!


Děkuju, Bixley.


bixley
25. 07. 2022
Dát tip

Moc hezké konfrontace...


Děkuju, Evženie, jsem rád. :-)


I mně se líbí.


Philogyny
24. 07. 2022
Dát tip

Ano.  Ke mně teď jde poštou První osoba jednotného čísla, těším se.  Koupila si po delší době dvě nové knihy, jinak sháním poptávkou a přes antikvariát...

Říkala si nakonec, že možná tak nějak svým vlastním humorem lavíruješ mezi tím co bylo / v té knize je láska /a přítomností. Hezký podvečer. 


Zajíc Březňák
24. 07. 2022
Dát tip annnie

Rem, děkuji za návštěvu, nevím, měl jsem to půjčené z knihovny...

Annie, Čudlo, Benetko děkuji...

Philogyny, děkuji za čtení, ano, "Kafka na pobřeží" je skvělý román Haruki Murakamiho...

Zeanddrichu, díky, někdy je lepší vynechat...


asi podobně jako Benetka

( ..PS:  u toho třetího mne zaujalo, jak hezky rýmuješ slovo, které jsi vynechal.. :) )

 

 


Philogyny
24. 07. 2022
Dát tip

Omlouvám se, jestli jsem špatně pochopila. Ta Kafka na pobřeží je kniha, že. Kafka spisovatel, tak nevím, četla Proměnu, ale to je jedno. Naskočilo mi to ve spojení s tím automatem na kafe jako slovní hříčka. My šli v horách po nábřeží potoka a přidalo se tele, olizovalo nohy a manželovi stahovalo šortky, cítilo sůl.  Nasmáli jsme se, jsme zemědělci...asi tak. 


Benetka
24. 07. 2022
Dát tip

Pěkné! První pobavila. U druhé nechápu souvislosti. Ze třetí mrazí.


Philogyny
23. 07. 2022
Dát tip

Taky jde stát  u automatu na kávu a hledat na pobřeží kavku / v horách i kravku/ s Kafkou na pobřeží a Franzem Kafkou v příručním batohu...dobrá hříčka, pobavilo. 

 


Čudla
23. 07. 2022
Dát tip

Líbí /*


annnie
23. 07. 2022
Dát tip Benetka

Ta první mě velmi, velmi pobavila. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru