Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dárek nad dárky

25. 07. 2022
22
37
365

Před pár dny jsem měla narozeniny, tak jako každý rok touto dobou. Nemám ráda oslavy, ale nějaký ten dárek mě rozhodně neurazí.

,,Mami, na záchodě se dělá louže, když se sprchujeme a venku na trávníku je také a občas je cítit močůvkou, " sdělila mi dcera po 14 dnech na chalupě. Bylo jich tam šest a neustále jela pračka, myčka, sprcháč a záchod.

,,Kdyby ses narodila jako mýval, tak bych si snad toho kožichu a drápků všimla, ale zřejmě ti to narostlo až poslední dobou." 

A začalo pátrání a zkoumání. Kde je zakopaný pes?

V tomto případě spíše kanalizační roura.

,,Neměla by se vyvézt žumpa?"

,,To se udělalo napodzim."

Tato možnost se jevila jako nejjednodušší. Najdeme výpust z domu do žumpy a pak se uvidí.

Jenže se nevidělo. Poklop byl zvednut, ale v poloprázdné žumpě žádný kanál neústil. I počali chlapci poťukávat krumpáči okolo.

A máme tady vítěze!!!

Zbývala už jen maličkost, která je dělila od úžasného objevu. Dvacet  centimetrů zeminy v místech, kde jsme si nikdo nepamatoval, že by byla další žumpa.

A co myslíte, milí přátelé. Byla tam nebo tam nebyla?!

Byla. A hodně plná za ta léta, kdy o ní nikdo už nevěděl a tedy ji ani nedal vyvézt.

,,To bys musela vidět," jásali kopáči, ,,ta je napěchovaná hov..... až po okraj. Není divu, že už se tam nic nevejde. Objednáme ,hovnocuc' a pak se najde i roura."

,,Tak to je ten nejkrásnější dárek k narozeninám!"

Vše je objednáno a do konce týdne bychom se měli dočkat odstranění nežádoucích přebytků.

Ne, že by nebylo super zajít si po ránu do lesíka a za doprovodu dvou psů se také vyvenčit, ale náš záchůdek je přece jenom příjemnější místo.

A pračka a myčka zase budou spokojeně hučet. Valchu necháme jen pro parádu.

Zdravím pracovníky fekálních služeb a mají za svou práci můj obdiv a velký dík.

 

 


37 názorů

Děkuji za gratulaci. Dárek je super, protože je funkční:-)))


To Andreina: šestimetrové vlnky -a bez možnosti odejít alespoň na pár hodin denně do klidnějšího místa? -Tak na to by mne tedy neužilo :) 


Také ještě dodatečně gratuluji :)

(PS: uvědomil jsem si, že v domě mého táty na jihu Moravy  by také mohl vyvstat podobný problém :) )

 


Evženie Brambůrková
28. 07. 2022
Dát tip blacksabbath

Snad ji brzy uvidíme :-)))


Bylo - nebylo.....Byla tam nebo tam nebyla?!....Byla!!!!!....najde se i roura:-.)))))


Budeme se, Nami, snažit i nadále. A děkuji.


Děkuji, Philogyny.


To bude zřejmě tím, F.M.R.C., že nás hned tak něco nenas..... :-)


Nami 99
27. 07. 2022
Dát tip

Příběh jako z televize.

V době dnešní velké krize,

naplnit dva septiky,

to je ůspěch veliký.

Pozorovatelé zvenčí,

tvrdí, že se časy tenčí.

 

Přeji všechno jenom hezké a ať se dílo daří.


Philogyny
27. 07. 2022
Dát tip

A tak děkuji, taky vyvážíme, pobavilo. 


Lili.
26. 07. 2022
Dát tip

Jak praví motto jisté firmy: Vaše h***a, naše radost! Nechť žije léto, které oplývá takovými zážitky a budiž všechno nejlepší k narozeninám. Zdá se že na světě není všechno ještě tak úplně pos****é.


Děkuji za krásné přání,

však se to řádně slaví.


Nami 99
26. 07. 2022
Dát tip

Přeji štěstí, zdraví,

narozky se slaví.

Slunce v duši, krásný den,

hlavně, že jste s toho ven.

 


Byl to nejúžasnější objev na našem pozemku za posledních 50 let. 


Hledání ztracené žumpy. To byla úplná exkrementální archeologie.


Z toho je patrno, Luboši, že alespoň něčeho jsme měli vždy dostatek.


Nemáme malých cílů. Jen ta skříň byla moc těžká, ale to je jiný příběh.


Kočkodan
25. 07. 2022
Dát tip Nami 99

Neřadím je vedle lumpy,

kdo má v domku hned dvě žumpy,

origoše septiky,

nejen pouhé repliky,

však napadá mě zrovinka

a ptám se trochu stroze –

nežije si rodinka

na vysoké noze,

nedělá moc hovínka?!

(strachem z reakce podělaný smajlík)


Jamardi
25. 07. 2022
Dát tip

O trochu s----k méně opravdu potěší. :) A kdo se může pochlubit, že toto dokázal! :)


Moc ti děkuji, Lído, mám radost z praktických věcí.


Děkuji, Renato, každý by měl dostat něco hezkého.


Mohl to být, Čudlo, i dort z polárky.


Alegna
25. 07. 2022
Dát tip Aru

Skoro se mi chce říct, že jste vykopali poklad :). Taky dodatečně přeju ať tě humor nikdy neopouští.


bixley
25. 07. 2022
Dát tip

Evži, opravdu superdárek! Takže dodatečně gratuluji...


Čudla
25. 07. 2022
Dát tip

Dárek nad dárky. /*


Děkuji, revírníku, spousta lidí okolo se takto raduje, když tam třeba spadnou s autem :-)


Takové darčeky jsou pro radost, Mária.


Děkuji, Markel.


Člověk se má radovat i z toho ho...., Aleši.


Díky, Annie, a to, že má člověk hov.. je vlastně radost.


Máme záchod s oknem k lesu a jsou tu nádherné východy slunce. Ono někdy stačí ve vlaku, ale loď musí být horší. Díky, Andreino.


revírník
25. 07. 2022
Dát tip

Takové dárečky moc dobře znám, a proto chápu i tyto vítězné pocity u vás.


niet nad darček, ktorý prináša potešenie do života***


Markel
25. 07. 2022
Dát tip

vše nej, vtipné povídání*


aleš-novák
25. 07. 2022
Dát tip Gora, gabi tá istá, Alegna, Jamardi, Aru

málokdo dostane k narozeninám opravdu ho...:o)


annnie
25. 07. 2022
Dát tip

Tak to je tedy objev...

Jo a dodatečně všechno nejlepší!!!


Andreina
25. 07. 2022
Dát tip Gora, Alegna, Aru, Zeanddrich E.

Náhodou záchod je velice důležitá místnost, kde člověk přichází na nejgeniálnější myšlenky. Takže péče o toto zařízení je na místě.

Jen na okraj, ona to nebývá úplně pravda, když víc než šestimetrové vlny rozhoupají lodičku a člověk má sedřená stehna i ramen od pásů, které ho udržují na patřičném místě. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru