Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ASTEROID CITY 7/

29. 07. 2022
0
0
98
Autor
28g

 

 

út 15:17

Jan:

Jo, klidně, to není žádná tajná konverzace, jen povídání dvou lidí, co se neznají...když máš pocit, že to je k něčemu dobrý...zatím

Iveta:

To jsi hodný -- poněvadž navečer budu moct pokračovat v nápadu. Dík.

st 6:22

Iveta:

Dobré ráno, Jene, už jsem tu – a s omluvou, že jsem včera plácala.

Slibovaný začátek jsem nestihla, no.

Iveta:

Poněvadž jsem se inspiračních důvodů dívala na 2 americké komedie – z nichž ta druhá byla tak blbá, že, nebýt v její hlavní roli černoch, mohla být vyrobena v současném czesku.

Iveta:

A teď už k zatímním nedostatečnostem té tvé diplomky.

Iveta:

Zato předvčírem jsem viděla cosi mi v jednotlivostech zcela neznámého, kromě pasiánsů nehraju počítačové hry, Bylo to rovněž americké, v mnoha technologických souvislostech jsem tomu nerozuměla, ale dramaturgicky to na první podívání drželo dohromady. Jmenovalo se to Free Guy, natočeno loni, a nějak mi to souviselo s tou mou nerozhodností v souvislosti s Wesem – též s tvými současnými tématy. Navíc to bylo plné citací.

7:10

Iveta:

https://imarticlesonline.com/wes-anderson-sdili-podrobnosti-o-zapletce-pro-asteroid-city/?fbclid=IwAR0sgOPeFgGR4jkOfzh6BHoKYzzL-Ie2TP-rIebP4rqbjUDBFrYk0pfPr74

Iveta:

Včera jsem na pismaku zveřejnila tento odkaz. Dneska už neexistuje. A já si související článek neuložila!!!

7:43

Iveta:

Soustředěné PR Wesova filmu snad již konečně začalo, poněvadž včera jsem narazila na odkaz tento: https://topteknews.net/wes-andersons-next-film-is-a-poetic-meditation-called-asteroid-city-s122477.html . Související článek jsem si již dneska uložila!!!!!!!!!

8:00

Iveta:

Aniž obsahy obojích těchto odkazů byla četla.

Iveta:

A v tomto místě bych si vůči tobě dovolila něco jako konstruktivní prosbu – která na všech jejích okrajích souvisí s tou tvojí diplomkou,

8:39

Iveta:

Jak by se tak asi změnila ona obecná zdejší pornografičnost televizních zpráv, kdyby je na území Asteroid City moderátoři hlásili namísto v čase minulém, že se staly, jako že tytéž teprve nastanou?

Diváci by byli zpravováni o budoucím, třebaže by věděli, a neprotestovali, že už se stalo?

Jak by se v takovémto módu měnilo obecné nazírání na život samotný?

9:30

Iveta:

https://www.slashfilm.com/934808/asteroid-city-everything-we-know-so-far-about-wes-andersons-ne@xt-film/

15:31

Iveta:

A v tomto místě si vůči tobě dovolím něco jako konstruktivní prosbu – která na všech jejích okrajích souvisí s tou tvojí diplomkou.

Iveta:

A tak si teď představ sebe – nebo někoho jiného – v takovéto napovídací hře. V níž on ví z těch všech postupně mnou zveřejňovaných odkazů o Asteroid City jeho příběh – zatímco já ne. Takže by mi v rámci jakési korespondenční hry mohl v té mé snaze o rekonstrukci cosi napovědět. Třeba jen slovíčkem. Nějakým jiným návěštím.

Iveta:

Příklad:

(Kdysi jsem viděla jednu výstavní performanci studentky výtvarného umění, kdy kreslila tužkou popaměti poslepu Monu Lisu ve formátu A2 – a to pod dohledem videokamery s projekcí jen plochy formátu na obrazovku. Výsledek byl pro cizího identifikovatelný.)

Iveta:

Inscenovat znovu tuhle vzpomínku, mohla by být zcela přirozeně součástí příběhu filmu.

ct 6:42

Iveta:

Škoda, že netuším, jak vypadají výtvarné výsledky od narozená slepých – tvořících jen pouze podle slovních nebo hmatových představ.

7:21

Iveta:

Jen jsem se zeptala, ihned mi byl poskytnut typ, neboť nikoli jen tip: https://www.trtworld.com/magazine/esref-armagan-a-blind-turkish-painter-who-sees-through-his-fingertips-53568 .

Iveta:

A vlastně dílčí příběh...

Iveta:

Do prostředí astroidního města...

8:16

Iveta:

Vhodná -- či patřící...

Iveta:

Kdosi cosi, nebo kohosi, hledá.

Takovéto hledání bývává často podnětem filmového příběhu.

Proto i já:

Iveta:

Hledači ztracených kontaktů

Soukromá skupina

53,2 tis. členů

Iveta:

Jak vidíš vzápětí, dala jsem sem včera odpoledne fotografii vyexcerpovanou z úvodu toho toho opravdu lidsky hnusného videa, na které jsem ti někdy minule poslala odkaz.

A přidala k tomu obrázku následující popisek:

Iveta:

Iveta Rousová

S kamarádkou z vysokoškolských časů jsme se nějak ztratily. A tak prosím, pokud ji někdo v Praze dneska zná, nechť mi, prosím, zanechá vzkaz ve zprávách.

Děkuji.

Iveta:

Dnes si mě našla první reakce:

B Marta Feix ...kamarádka nemá jméno ?...

Odpovědět 3 min

Iveta Rousová B Marta Feix Mohlo by dojít ke zneužití, indiskreci...

Odpovědět 1 min

Iveta:

Oprava: B Marta Feix

 

DALŠÍ OHLASY NA FOTOGRAFII:

B Marta Feix ...kamarádka nemá jméno ?...

Odpovědět 23 hod

Iveta Rousová B Marta Feix Mohlo by dojít ke zneužití, indiskreci...

Odpovědět 23 hod

Lucie Kaloudová Iveta Rousová tak tomu nerozumím

Odpovědět 23 hod

Iveta Rousová Lucie Kaloudová Nemám JEJÍ souhlas zveřejnit JEJÍ jméno. Třeba by si to nepřála.

Odpovědět 23 hod

Lucie Kaloudová Iveta Rousová tak jak ji chcete najít?

Odpovědět 23 hod

Jirka Darinka Iveta Rousová udávají se tady denně jmena ,a zrovna to její tady zneužijou pak hledejte dal

Odpovědět 18 hod

Jirka Darinka zareagoval(a) na váš komentář: „B Marta Feix Mohlo by dojít ke“

před 3 min

Lucce Demova se líbí vaše fotka ve skupině Hledači ztracených kontaktu: „S kamarádkou z…

před 18 min

B Marta Feix Iveta Rousová ...a foto ano ??

Odpovědět 16 hod

Iveta Rousová Lucie Kaloudová Třeba ji někdo bude znát/pozná podle podoby.

Odpovědět 16 hod

Iveta Rousová Byť uběhlo již hodně let.

Odpovědět 16 hod

Iveta Rousová Je tu ve skupině registrováno více nežli 100 000 očí.

Odpovědět 16 hod

Marcela Abelová Iveta Rousová když nechcete říct jméno, tak ale věk byste mohla, tohle taky může být fotka stará 40 let

Odpovědět 15 hod

Iveta Rousová Marcela Abelová Takhle se přece před 40 roky obočí neřezala . A mobily k fotografování teprva nebyly. Navíc dotyčná byla z Prahy.

Odpovědět 15 hod

Marcela Abelová Iveta Rousová to je jedno, to je jen příklad

Odpovědět 14 hod

Tereza Fábryová Iveta Rousová no.. ono zverejnit jmeno je mozna mene indiskretni nez foto dejte nejake doplnujici informace, vek, cas, studium na skole (jaka) atp ..

Odpovědět 15 hod

Pavlína Guthová Riedlova Iveta Rousová tak to jí těžko najdete

Odpovědět 8 hod

Dana Fikrová Iveta Rousová Treba si nepreje abyste ji hledala,tak jak to můžete delat

Odpovědět 54 min

Iveta Rousová Dana Fikrová Proto ji hledám s tou nejvyšší možnou ohleduplností.

Odpovědět 1 min

Markéta Jarkovská Jó, já už vím, to je tá, no tá, ta, no, jak ona se jen jmenuje?

Odpovědět 16 hod

Lucie Rautenkrancová Markéta Jarkovská ségra od tamtoho

Odpovědět 16 hod

Markéta Jarkovská Lucie Rautenkrancová Jo, to je vona. ????????

Odpovědět 16 hod

 

Oldys Jupri Žádné informace a správce tuhle ehm .... smazat.

Odpovědět 14 hod

 

Přes zmatek v údajích, kdy které slovo padlo (a já je kopírovala), tendence je snad jasná: předstíraná účastnost zdejších domorodců nevede k ničemu.

A to na každé téma. V každém oboru.

 

Třebaže v celém předchozím průběhu bylo doposud uděleno 96 lajků, v naprosté většině vůči mně výsměšných nebo záporných.

 

Dana Fikrová Iveta Rousová Promiňte,ale jak můžete hledat někoho,neuvedete ani přibližný věk apod?.Ja např.,kdyz upravim foto mé cca tricet let zesnulé babičky,bude vypadat jako nektere dnesni slečny..ale preji uspech v tomto hledáni-nehledáni

Iveta Rousová Dana Fikrová Promiňte, prosím, ale proč bych do dnešní podoby měla upravovat fotografii mé babičky? Obzvláště že ji nehledám. Ani v kredenci, ani zde na internetu. Kde by mělo zejména platit pravidlo: Nevím – mlčím. V civilizaci například doktor Watson do investigativních vyšetřování jeho kolegy nezasahoval.

Odpovědět 3 min

Dana Fikrová Iveta Rousová To není podstatné,to byl jen příklad.A ano,nemela jsem se vměšovat, když paní neznám.Hezky den

Odpovědět 1 min

 

Zde jsem i já udělila lajk modrého zvednutého palce,

 

I přes tuhle předchozí mnou libůstku soudím, že celá předešlá pasáž dokumentující marnost hledání mezi domodci by přesto mohla být žírnou pastvou pro kterousi část příštího scénáře – tedy čehosi pro zdejší tuzemce mnou nezamýšleného, aniž jim určeného.

 

Jen ještě odkaz na mnou výše sledovaný můj status: https://www.facebook.com/photo?fbid=1965724510305132&set=gm.5409370512452841 .

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru